וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יום תנודתי נחתם ביציבות

עומר רבין

16.6.2010 / 22:52

המדדים נותרו כמעט ללא שינוי, על אף ירידה חדה בערכה של מניית נוקיה ונתוני מאקרו לא מעודדים בעיקר מתחום הנדל"ן. מניית אפל ממשיכה להתחזק גם היום

בניו יורק נחתם הלילה (ד') המסחר ביציבות כשהמדדים המובילים חותמים את היום כמעט ללא שינוי. מדד הדאו ג'ונס עלה בשיעור מזערי של 0.04% לשער של 10,409 נקודות. מדד הנאסד"ק חתם את היום ללא שינוי סביב 2,306 נקודות.

המסחר התנהל על רקע נתוני מאקרו לא מעודדים בתחום הנדל"ן אשר השפיעו על המסחר בפתיחתו ושלחו את המדדים בתחילה לירידות שערים. בהמשך עברו המדדים לירידות, אך לקראת סיום שבו לירידות קלות וסגרו סביב קו המשווה.

מניית נוקיה ריכזה עניין רב היום בעקבות אזהרת רווח שפירסמה למשקיעים, אשר נובעת בין היתר מהפופולריות הרבה לה זוכים מכשירי האייפון של המתחרה אפל. מניית נוקיה הגיבה באופן חד לאזהרה וצנחה ביותר מ-10%. מטבע הדברים, נוקיה סובלת גם משינויים בערך המטבע בהיותה חברה אירופית הנתונה להשפעות המשבר הנוכחי ביבשת.

שלא במפתיע, המתחרה אפל דווקא נהנתה מיום מוצלח עם התחזקות של יותר מ-2.5% בערכה. גם מניית טבע התחזקה היום במעט והוסיפה 1.3% לאחר סיימה גיוס הון מרשים בהיקף של 2.5 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully