וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות משק: מי הגיע לאירוע של צער בע"ח?

17.6.2010 / 12:03

מאיתן רף עד מוזי ורטהיים - ראשי המשק התחככו באמנים ופוליטיקאים באירוע הגאלה החגיגי של הארגון. מחיר התענוג לזוג - לא פחות מאלף שקלים

אירוע הגאלה השנתי של עמותת תנו לחיות לחיות נערך השנה על גג בית הישג בשדרות רוטשילד בתל אביב, בהשתתפות בכירים רבים מעולם העסקים הישראלי, שהסכימו לשלם 1,000 שקל לכרטיס כניסה זוגי. האירוע, שנועד לגייס כסף להקמת מרכז חינוכי וטיפולי לבעלי חיים, בלט בחיותו: על המגדל השכן הוקרנו תמונות של בעלי חיים, האורחים זכו לקייטרינג שהוכן לנגד עיניהם מחומרים טריים, וכן נערכו הופעות חיות של אמנים ידועים.

אל יו"ר בנק לאומי, איתן רף, ורעייתו חדווה שעמדו בצד, ניגשו נוכחים רבים ודרשו בשלומם, ביניהם גם ח"כ איתן כבל. "איתן, אתה ממש לבוש כמו בנקאי היום", אמר רף והצביע על החליפה של כבל. "זה 300 שקל ומיוצר בסין", ענה לו חבר הכנסת בחיוך. דרורית ורטהיים, בתו של מוזי ורטהיים, הסתובבה בין הנוכחים והציגה בגאווה את בניה, דניאל וארז. בזמן הופעתו של הזמר מוש בן-ארי הרעישו ורטהיים, נשיאת קבוצת שטיר, ישראלה שטיר-אינשטיין, ועדה תומר-אשרת והושתקו על ידי בעלה של עדה תומר, קובי אשרת.

בזמן הנאומים, המשיכו האורחים הרבים לשוחח זה עם זה ולנשנש מהכיבוד. לאחר מכן הופיעו הזמרים ירדנה ארזי, קרן פלס ובועז מעודה. באמצע הערב פרצו למקום מאבטחיו של השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, ודחפו בכוח את הנוכחים כדי לפנות לשר את הדרך לבמה. ארדן קרא מעל הבמה להעניק את פרס ישראל לאתי אלטמן, מייסדת ודוברת העמותה המסורה. בסוף הערב ביקש איש העסקים יוסי מולדבסקי, יו"ר חוג הידידים של העמותה, להודות לאביב בושינסקי, שתרם את הגג של קרן הישג לטובת האירוע. אך למרבה ההפתעה, בושינסקי שהה באותה העת במשרדו וצפה במשחק במונדיאל. הוא נקרא חזרה, וקיבל ממולדבסקי זר פרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully