וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלו 2 חדרים בסיטי טאוור?

שלומית צור

18.6.2010 / 11:45

הנכס: דירת 2 חדרים בקומה ה-25 של המגדל ברמת גן, בשטח של 80 מ"ר ברוטו, עם חלונות גדולים הצופים לכיוון מערב וצפון מהם ניתן לאות את הים. המחיר: 1.38 מיליון שקלים

הנכס: דירת 2 חדרים בקומה ה-25 של מגדל "סיטי טאוור" ברמת גן בשטח 80 מ"ר ברוטו, מרווחת, עם חלונות גדולים הצופים לכיוון מערב וצפון מהם ניתן לראות את הים. לדירה חניה פרטית צמודה בטאבו.

ניתוח העסקה: מגדל "סיטי טאוור" ברחוב מנחם בגין במתחם הבורסה, שנוהל עד לאחרונה על ידי רשת המלונות שרתון ועבר לניהולה של רשת המלונות פתאל, כולל בחלקו דירות מגורים, שתי קומות של דירות המוגדרות כדירות נופש וחדרי מלון. למרבית דירות המגורים לא צמודה חניה בטאבו, מאחר שהחניות עומדות לרשות בית המלון.

הדירה שנמכרה ממוקמת בקומה ה-25 מתוך 37 קומות במגדל, ורשומה בטאבו כדירת מגורים שצמודה לה חניה. לדברי מאיר ליסקר, בעלי חברת נדלנצ'יק בוטיק נדל"ן, שביצע את העסקה, החלק של החניה מתוך מחיר הדירה מוערך ב-120-150 אלף שקל.

המוכר רכש את הדירה בזמן בניית המגדל למטרת השקעה והשכיר את הדירה במשך השנים. הרוכש הוא תושב ארה"ב שחיפש דירה להשקעה במגדל יוקרתי בתל אביב, רמת גן או גבעתיים במחיר של עד 1.5 מיליון שקל, כאשר הנחת היסוד שלו היא שהנכס יניב תשואה של 4% ומעלה. מיד לאחר הרכישה, כבר נחתם הסכם שכירות עם שוכר ב-7,000 שקל לחודש, שכולל דמי ניהול בסך 800 שקל לחודש.

בחודש האחרון נמכרה ב-1.43 מיליון שקל דירה נוספת, גם היא בת 2 חדרים, באותו שטח, בקומה ה-26, שפונה כולה לכיוון מערב. לדברי ליסקר, לפני שנה דירות דומות נמכרו ב-1.6 מיליון שקל ויותר, ובחודשים האחרונים מורגשת ירידה של 10%-15% במחירי הדירות במגדל לעומת השנה שעברה.

שורה תחתונה: נכס איכותי שמניב תשואה יציבה

*סייעו בניתוח העסקה: מאיר ליסקר בעלי חברת נדלנצ'יק בוטיק נדל"ן, שמאי המקרקעין חנן בורשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully