שר האוצר, סילבן שלום, מתכוון למנות את חברי הוועדה לגיבוש רפורמה במס מיד אחרי סיום ההצבעות על תקציב המדינה בכנסת.
הוועדה תהיה בראשותו של רואה החשבון יאיר רבינוביץ, מי שהיה נציב מס הכנסה, ויהיו חברים בה כ-13 חברים, רובם מומחים בתחום המיסוי.
שר האוצר אמר כי אין הוא מגביל את הוועדה בערוצי המיסוי שעליהם תבחר להמליץ לביצוע שינויים, ובמסגרת זו לא יגביל את הוועדה גם באשר להחלטות למיסוי שוק ההון והבורסה.
שלום אמר כי בשלב זה חשוב שיישום ההמלצות לא יטיל נטל תקציבי על קופת המדינה, ואולם אין הוא שולל שבעתיד, כאשר ירווח ויהיה שיפור במשק, הוא יציע שינויים ושיפורים ברפורמה, גם בסעיפים שלהם עלות תקציבית.
שלום אומר כי משך פעולתה של הוועדה, עד הגשת המלצותיה, בין 3 ל-4 חודשים.
שר האוצר מתכוון למנות חברי הוועדה לגיבוש רפורמה במס מיד לאחר ההצבעות על תקציב המדינה בכנסת
TheMarker כתב
14.1.2002 / 8:44
