וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ננעלה בעליות: מניית אפל בשיא

נמרוד הלפרן

18.6.2010 / 23:04

דאו ג'ונס ננעל בעלייה קלה של 0.2% לרמה של 10,449 נקודות ונאסד"ק הוסיף 0.1% לרמה של 2,309 נקודות. מניית אפל ממשיכה לשבור שיאים לקראת הגעתו של האייפון 4

בורסות וול סטריט נסגרו בעליות קלות בתום יום מסחר תנודתי במהלכו עברו לסירוגין מעליות לירידות על רקע "יום הכישוף המרובע" - יום בו חלה פקיעה זמנית של חוזים עתידיים על מדדי מניות, אופציות על מדדי מניות, מניות ספציפיות ואופציות על מניות ספיציפיות. בסיכום שבועי עלו הבורסות ביותר מ-2%, בדרכן לעלייה שבועית שנייה ברציפות.

מדד דאו ג'ונס נסגר בעלייה קלה של 0.2% לרמת 10,449 נקודות. בסיכום שבועי עלה המדד ב-2.3% - עלייה שבועית שנייה ברציפות. מדד נאסד"ק הוסיף 0.1% לרמה של 2,309 נקודות, ועלה בסיכום שבועי ב-2.9%.

שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות רשם ירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.03% לרמה של 3.22%.

מניית ענקית האלקטרוניקה אפל המשיכה לשבור שיאים לקראת הגעתו מכשיר הסלולר החדש אייפון 4 למדפי החנויות בארה"ב בשבוע הבא. המניה נסגרה בעלייה של קרוב ל-1% לאחר שבמהלך המסחר כבר טיפס מחירה לשיא של 275 דולר.

אפל מסרה שלשום כי קיבלה אתמול יותר מ-600 אלף הזמנות מוקדמות למכשיר הסלולר החדש אייפון 4. החברה ציינה כי מדובר ב"מספר ההזמנות המוקדמות הגבוה ביותר שקיבלה אפל מעולם ביום אחד". יום שלישי היה היום הראשון בו ניתן היה לבצע הזמנות מוקדמות של אייפון 4, אשר צפוי להגיע למדפי החנויות בארה"ב ב-24 ביוני.

אפל ציינה עוד כי מספר הזמנות "היה גבוה בהרבה מהצפוי, וכי עקב כך נגרמו תקלות רבות במערכת ההזמנות ואישור ההזמנות". מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, חשף לפני כשבועיים את דגם מכשיר הסלולר אייפון החדש - אייפון 4 - במסגרת נאום הפתיחה בכנס המפתחים העולמי (WWDC) של אפל בסן פרנסיסקו.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully