וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: לא נחרים מוצרים מטורקיה

אורה קורן

19.6.2010 / 10:20

שר הסחר הטורקי הזהיר מהחרמת סחורות טורקיות בישראל ונראה כי זה עובד: רשתות השיווק שופרסל, רבוע כחול ורמי לוי השיבו לתמ"ת כי יכבדו את פנייתו שלא להחרים מוצרים מהמדינה

רשתות השיווק שופרסל, רבוע כחול ורמי לוי השיבו למשרד התמ"ת כי יכבדו את פנייתו אליהן שלא להחרים מוצרים מטורקיה. השבוע פנה מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי, לרשתות השיווק וביקש מהן להימנע מהחרמת מוצרים מטורקיה כצעד נגד לקשיים שמערימה טורקיה על ישראל. שר התמ"ת, בנימין בן אליעזר, קרא לנתק את העסקים מהפוליטיקה והדגיש את התנגדותו לחרם, שיחריף את המצב בין המדינות.

רפי ביסקר, יו"ר שופרסל, השיב לקדמי כי הרשת מברכת את קריאתו של בן אליעזר להימנע מחרמות, וכך תנהג. דודי ויסמן, יו"ר רבוע כחול השיב כי מוסכם על הרשת שיש להימנע מחרמות, וכך תנהג.

רמי לוי, מנכ"ל רמי לוי שיווק השקמה, כתב: "קראתי בעיון את המכתב הנ"ל. ברור לי המצב העדין השורר כיום בין המדינות ולא היתה לי כל כוונה לגרום לפגיעה אפשרית בחברות המקיימות יחסי מסחר שוטפים עם טורקיה. אקח לתשומת לבי את דבריך, וכמובן שאכבד את מדיניות משרד התמ"ת במדינה".

שלשום הזהיר שר הסחר הטורקי, זאפר צ'אגליאן, מהחרמת סחורות טורקיות בישראל. לדבריו, טורקיה תנקוט בצעדים תקיפים אם החרם יתממש. חלק מרשתות השיווק בישראל הודיעו על כוונתן להחרים תוצרת טורקית.

בעקבות ההודעות פנו יצואנים לבן אליעזר והביעו חשש מצעדים טורקיים נגד יבוא מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully