וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב רכש 20 דונם בגני יהודה ב-2.3 מיליון דולר

סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות

14.1.2002 / 10:13

השטח נרכש מידי כונס הנכסים של בעלי חברת התיירות "בוא ניסע"; כך מדווח "ידיעות אחרונות"



איש העסקים לב לבייב רכש 20 דונם בגני יהודה בסכום של 2.3 מיליון דולר - כך מדווח "ידיעות אחרונות".



השטח שרכש לבייב מתפרש על כ-20 דונם, הכוללים בית של 300 מ"ר, בית נוסף ו-10 דונם אדמה חקלאית.



השטח נרכש מכונס הנכסים של הזוג משה ורימה בריקמן, לשעבר בעלי חברת התיירות "בוא ניסע", בגין חוב שצברה החברה לבנק לאומי.



מקורביו של לבייב אומרים כי בכוונתו לעבור להתגורר בסביון, לאחר שרכש באזור שטח של כ-5 דונם.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully