וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 ישראלים ישתתפו בפסטיבל קאן לפרסום

איילה צורף

20.6.2010 / 7:02

רוב המשרדים ששלחו נציגים שלחו גם קמפיינים, מתוך תקווה שיחזרו הביתה עם פסלון אריה אחד לפחות. עלות השתתפות בשבוע הפסטיבל - 3,500 יורו לאדם לפחות

למרות מחיר כניסה של כ-2,000 יורו, המשלחת הישראלית של פרסומאים ואנשי דיגיטל לפסטיבל קאן לפרסום שנפתח הבוקר צפויה להיות הגדולה ביותר זה שנים. הבוקר נחתו בריביירה הצרפתית יותר מ-80 אנשי מקצוע ישראליים. בשנה שעברה - שנת האטה במשק ובענף הפרסום - מנתה המשלחת הישראלית כ-45 איש בלבד.

עלות הכרטיס והשהייה בפסטיבל - האוסקר של תעשיית הפרסום והשיווק - יקרים למדי: כ-3,500 יורו לאדם. בשנה שעברה התאפיינה המשלחת הישראלית בקיצוצים. ואולם השנה הגדילו כמעט כל משרדי הפרסום את המשלחות שייצגו אותם בפסטיבל, ושילמדו על הטרנדים החמים של התעשייה.

פסטיבל קאן הוא הגדול והחשוב ביותר לקהילת הפרסום והשיווק בעולם. אחת לשנה נפגשים פעילים בתעשייה לשבוע שמשלב כנס ותחרות. בכנס מרצים בכירי התחום, ומתקיימות בו סדנאות ופאנלים. במקביל מתקיימת תחרות עם פרסי אריות למהלכי השיווק והפרסום הטובים בעולם.

המשלחת הגדולה ביותר השנה מישראל היא של שלמור אבנון עמיחי, שמונה 19 איש. מקאן אריקסון שולח 11 עובדים לפסטיבל, בדומה לשנה שעברה. משלחת גדולה יש גם לאדלר חומסקי - תשעה עובדים. גיתם ובאומן בר ריבנאי שלחו שישה נציגים כל אחד. כמו כן יש נציגות גם לראובני פרידן, שמעוני פינקלשטיין, אידיאולוג'יק ולחברות רכש המדיה זניט ויוניון מדיה. בחלק מהמקרים הנציגים מגיעים כזוכי תחרות דג הזהב.

כמעט כל המשרדים ששלחו נציגים, הם כאלה ששלחו גם קמפיינים להתמודדות בפסטיבל, מתוך תקווה שיחזרו הביתה עם פסל אריה אחד לפחות. בולטים השנה משרדי אינטראקטיב קטנים יחסית, כמו טוויסטד ו-ze@, ששלחו עבודות וקמפיינים להתמודדות.

חידוש נוסף במשלחת הישראלית השנה היא התפשטותה של הרשת החברתית מבוססת המיקום - פורסקוור, אשר הביאה את הפרסומאים הישראלים גיא דיין ורועי כהן להקים משתמש בשם "ישראל". השניים הפיצו את שם המשתמש ואת הססמה ברשת, וביקשו מכל הישראלים שמגיעים לקאן לעשות צ'ק אין לפסטיבל תחת שם זה במתחם הפסטיבל (isracannes.com). המטרה: להפוך את "ישראל" לראש העיר של הפסטיבל. זאת משום ש"ראש עיר" הוא המשתמש שעשה צ'ק אין הכי הרבה פעמים באותו מיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully