וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הקרוב אילת תחליף את טורקיה

עירית רוזנבלום

20.6.2010 / 11:30

בחברת ישראייר מעריכים כי כ-450 אלף ישראלים צפויים לבלות את חופשת הקיץ באילת, עלייה של כ-10% בהשוואה לשנה שעברה. "רבים מחפשים חלופות לקלאבים של טורקיה"

כ-450 אלף ישראלים צפויים לבלות את חופשת הקיץ שלהם באילת, עלייה של כ-10% בהשוואה לנתוני השנה שעברה - כך מעריכים בחברת ישראייר לקראת פתיחת עונת הקיץ הרשמית מחר. עוד מעריכים בחברה כי במהלך עונת הקיץ הקרובה אתרי נופש רבים בישראל יהיו בתפוסה מלאה וצפוי גידול של כ- 10% בתיירות הפנים בהשוואה ל-2009.

לדברי דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של ישראייר, המציאות התיירותית החדשה במזרח התיכון מביאה רבים לחפש חלופות לקלאבים המסורתיים אליהם הורגלו בטורקיה. "אנו צופים כי במהלך החודשים יולי ואוגוסט תרשם תפוסה של למעלה מ-90% במלונות אילת".

מחירה של חופשה באילת השנה נשאר יציב בהשוואה לשנה שעברה. מחירה של חופשה בת 2 לילות במלון ישרוטל המלך שלמה בסוף שבוע כולל טיסות ישראייר הינו 1,298 שקל לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר. חבילה של 3 לילות בסוף שבוע במלון מג'יק פאלאס מרשת פתאל כולל טיסות ישראייר, תעלה 1,789 שקל לאדם על בסיס חצי פנסיון.

על רקע התחזיות האופטימיות הללו, צופים בהתאחדות המלונות מחסור של כ-4,500 עובדים בכל מקצועות המלונאות וברוב אזורי התיירות בארץ ובהם בעיקר באילת, בים המלח, באזור ת"א, הרצליה והמרכז, בחיפה, בטבריה, בעכו, בנהריה וביתר הצפון. כדי למשוך את העובדים למלונותיה, הודיעה רשת פתאל כי היא מגייסת 400 עובדים לקראת הקיץ לעבודה ב-29 המלונות ברחבי הארץ, שיחד עם 6,500 עובדי הרשת, ייהנו מביטוח בריאות שתעניק הרשת לעובדיה, לראשונה בענף המלונאות בישראל.

החברה חתמה לאחרונה על הסכם עם ביטוח הראל ועם מגן פתרונות פיננסיים לרכישת ביטוח בריאות לכלל עובדי הרשת. הביטוח יקנה לעובדים כיסויים להשתלות איברים בחו"ל, טיפולים מיוחדים בחו"ל ותרופות מיוחדות שאינן כלולות בסל הבריאות. עלות הביטוח תמומן במלואה על ידי הרשת ובהשתתפות קופות הרווחה במלון, כך שכל עובד ברשת יצורף אוטומטית לביטוח עם תחילת עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully