וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לפקקים בין נתניה למחלף חבצלת?

אבי בר-אלי

21.6.2010 / 8:00

החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) פירסמה את המכרז להרחבת הקטע העמוס. עלות הפרויקט היא 190 מיליון שקל, במסגרתו יתווסף נתיב נסיעה שלישי לכל כיוון

החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) פירסמה אתמול את המכרז להרחבת כביש החוף בקטע העמוס שבין נתניה למחלף חבצלת השרון. הפרויקט בהיקף של כ-190 מיליון שקל יכלול הוספת נתיב נסיעה שלישי לכל כיוון, שדרוג הכביש לאורך 4.5 ק"מ וכן הכנה לצומת חדש (צומת איינשטיין) שיחבר את כביש החוף לצפון נתניה. ביצוע הפרויקט צפוי להימשך 30 חודשים.

"כלי הרכב הנוסעים בכביש החוף מנתניה דרומה, עוברים כיום מחמישה נתיבים בתוך המחלף לתוך שני נתיבים והדבר חריף במיוחד בסיום יום עבודה", אומר מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים אלכס ויז'ניצר, "הוספת הנתיב תשפר את איכות הנסיעה ותשפר גם את בטיחות הדרך בנוסף להפחתה בתאונות קלות של כלי רכב. לצד הוספת הנתיב, תבוצע הקמת מיגון אקוסטי ושיפור קטע הכביש והתאמתו למהירות של 100 קמ"ש.

במחלף חבצלת עצמו, יבוצעו שיפורים במסגרתם יוקם גשר גישה חדש דרום-מערבי ומעגלי תנועה. בתום הביצוע, יהיו הנהגים הנוסעים דרומה מכיוון מערב, פטורים מעקיפת תחנת הדלק והשתלבותם לתוך הנסיעה בצומת תהיה בטיחותית ונוחה יותר".

יו"ר מעצ, מיכה גולדמן, הוסיף כי "במקביל לביצוע הפרויקט, החברה מקדמת את הקמתו של קטע דרך נוסף בכביש מס' 2, בין חבצלת השרון לזיכרון יעקב, הנמצא כעת בשלב של הליכים סטוטוריים בוועדה לתשתיות לאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully