תם הסכסוך המשפטי בין סינרגיה תקשורת והפקות טלוויזיה לאביב גלעדי בעניין נגה תקשורת - כך מדווח "נמר של נייר".
הסכסוך החל לאחר שסינרגיה טענה שגלעדי, הבעלים של נגה תקשורת, מסרב לממש אופציה שנתן לה לרכישת 25% מנגה תקשורת.
הצדדים הגיעו לפשרה במסגרתה הוסכם כי בעלי סינרגיה - יהודה טלית, חיים סלוצקי וטמירה ירדני - יקבלו נתח מהפקות הערוצים 6 ו-8 במשך 6 השנים הבאות בהיקף כספי המוערך בכ-6 מיליון דולר. בתמורה לכך תמשוך סינרגיה את עתירתה מבית המשפט.
תם הסכסוך המשפטי בין סינרגיה תקשורת לאביב גלעדי בעניין נגה תקשורת
סקירת עיתונים
14.1.2002 / 11:54
