וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם הסכסוך המשפטי בין סינרגיה תקשורת לאביב גלעדי בעניין נגה תקשורת

סקירת עיתונים

14.1.2002 / 11:54

"נמר של נייר": במסגרת הסכם הפשרה הוחלט כי סלוצקי, ירדני וטלית יקבלו נתח מהפקות הערוצים 6 ו-8, ובתמורה תמשוך סינרגיה את עתירתה מבית המשפט



תם הסכסוך המשפטי בין סינרגיה תקשורת והפקות טלוויזיה לאביב גלעדי בעניין נגה תקשורת - כך מדווח "נמר של נייר".



הסכסוך החל לאחר שסינרגיה טענה שגלעדי, הבעלים של נגה תקשורת, מסרב לממש אופציה שנתן לה לרכישת 25% מנגה תקשורת.



הצדדים הגיעו לפשרה במסגרתה הוסכם כי בעלי סינרגיה - יהודה טלית, חיים סלוצקי וטמירה ירדני - יקבלו נתח מהפקות הערוצים 6 ו-8 במשך 6 השנים הבאות בהיקף כספי המוערך בכ-6 מיליון דולר. בתמורה לכך תמשוך סינרגיה את עתירתה מבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully