וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התורים בשופרסל מתקצרים?

מאת עדי דברת-מזריץ

21.6.2010 / 7:50

הרשת תיישם מדיניות שירות חדשה, במסגרתה בכל מצב בו יעמדו שלושה לקוחות בתור - תיפתח קופה נוספת, עד לפתיחת כל הקופות בסניף

אחרי שזה תקופה ארוכה בוחרות שתי רשתות המזון בגדולות בישראל - שופרסל ורבוע כחול - להתמקד בזירת המחיר ולהתנגח אחת מול השניה על כיסו של הצרכן, ריצרד הנטר, מנהל העסקים הראשי של שופרסל שנכנס באחרונה לתפקידו, החליט כי המהלכים הראשונים של הרשת בניהולו יהיו בתחומי השירות וחיזוק הקשר עם הלקוח.

שופרסל החליטה ליישם בישראל מדיניות שירות במטרה לקצר את התורים בקופות הנקראת מדיניות ה-"In Front 3" ("3 לפנים"). משמעותה שבכל מקרה בו יעמדו שלושה לקוחות בתור, תיפתח קופה נוספת - עד לפתיחת כל הקופות בסניף. מדובר במדיניות המובילה רשת TESCO האנגלית מזה כמעט עשור. לפני כשנתיים עברה TESCO כבר למדיניות שירותית יותר של פתיחת קופה נוספת במקרה של שני לקוחות בתור.

"שופרסל שמה לה למטרה להוביל גם בתחום השירות ללקוח. לצרכן הישראלי יש כיום אפשרויות בחירה רבות ולהערכתנו השירות לו הוא זוכה בסניף מהווה נדבך חשוב בקבלת ההחלטה היכן לבצע את רכישותיו. אני מאמין כי מגמה זו תמשיך לצבור תאוצה גם בעתיד ובכוונתנו להפוך את השירות ללקוח לאחד ממנועי הצמיחה של רשת שופרסל לשנים הבאות", מסר הנטר. "להיות זולים זה לא מספיק. אנחנו צריכים להיות גם חדשניים ולהוביל. בעוד כשלושה חודשים כבר נראה את השלב השני של חיזוק הקשר עם הלקוחות".

הנוהל החדש יהיה תקף בכל הפורמטים של הרשת: שופרסל דיל, שופרסל ביג, שופרסל שלי, שופרסל אקספרס ויש. בנוסף, הודיעה שופרסל על מבצע בשופרסל ביג תחת השם "מבצע שופרמניה", במסגרתו כל לקוח מאה יקבל את הקניות בחינם. המהלך, שמגיע לאחר שבוצע כזה מבצע באיטליה, ילווה בקמפיין טלוויזיה, רדיו ועיתונות בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully