משרד התקשורת נוטה לשנות את מדיניותו בנוגע למסחר באמצעות טלפונים סלולריים ולאפשר עריכת קניות בסכומים מוגבלים - כך מדווח הבוקר "מעריב". חברות הסלולר הצליחו ככל הנראה לשכנע את ראשי המשרד כי המדיניות הנוכחית, האוסרת לחלוטין על מסחר נייד, תהרוס את הסיכוי לקדם את הענף.
הפתרון החדש שנמצא הוא שבניגוד למצב הנהוג כיום, ברירת המחדל של לקוחות הסלולר תאפשר להם לבצע רכישות, אך שהן יוגבלו בסכום.
משרד התקשורת משנה דעתו: לקוחות הסלולר יוכלו לבצע רכישות בסכומים קטנים
סקירת עיתונים / מעריב
14.1.2002 / 8:29
