וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני דנקנר פורש מאריסון השקעות

אתי אפללו

22.6.2010 / 12:10

בעיצומה של חקירת המשטרה, הודיע דנקנר כי הוא מסיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה. "בעקבות הסערה שנוצרה, אין באפשרותי להמשיך ולהקדיש את מלוא מרצי וזמני למשימות המוטלות עלי"

בעיצומה של החקירה המשטרתית נגד מנכ"ל אריסון השקעות דני דנקנר הוא מסיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה. "פניתי לשרי אריסון וביקשתי לסיים את תפקידי. הסברתי כי בעקבות הסערה שנוצרה, אין באפשרותי להמשיך ולהקדיש את מלוא מרצי וזמני למשימות המוטלות עלי במסגרת תפקידי. במהלך השיחות שקיימנו הדגשתי כי אין שום יסוד לדברים שפורסמו בקשר אלי, וכי אין לי ספק כי לאחר בירור יסודי של כל העובדות יוכח נקיון כפיי.

"שרי הביעה צער על המצב. אני מודה לה על האמון והתמיכה שגילתה כלפי, הנדירים מאוד במחוזותינו. אני מוקיר תודה עמוקה לה, למנהלי הקבוצה ולעובדיה על עמידתם לצידי באומץ ובחברות". ציין דנקנר. דנקנר נכנס לתפקידו בסוף שנת 2009, לאחר שהודח מתפקידו כיו"ר בנק הפועלים על ידי בנק ישראל.

שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון, קבוצה עיסקית ופילנתרופית: "אני מודה לדני דנקנר על תרומתו המקצועית והאנושית הרבה לאורך השנים לחברות קבוצת אריסון. אנו נפרדים באהבה ובחברות. כולי תקווה שהצדק והאמת ייצאו לאור".

יו"ר אריסון השקעות, אפרת פלד, תכהן מהיום גם כמנכ"ל זמני של אריסון השקעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully