וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם נגדי? חברה ישראלית ויתרה על מכרז טורקי

ואדים סבידרסקי

22.6.2010 / 18:52

חברת דרונט ויתרה על 1.7 מיליון דולר וביטלה השתתפותה במכרז טורקי. היו"ר, אליק כהן, ממקימי סיירת "שלדג": "השקעות במוצרים טורקיים מסייעים לקידום התעמולה הטורקית"

קבוצת האינטרנט הישראלית דרונט הודיעה היום (שלישי) על ביטול השתתפותה במכרז גדול של ממשלת טורקיה לאספקת מערכות ניהול תוכן אינטרנטיות בתחום החינוך, בהיקף של 1.7 מיליון דולר. זאת, על אף פניית הטורקים לחברה כי תשתתף במכרז זה.

לדברי יו"ר קבוצת דרונט, אליק כהן (50), ממקימי סיירת "שלדג" של חיל האוויר, "באווירה הקיימת אין אני רואה טעם בהשקעות ישראליות במוצרים טורקיים, בעיקר לא מהסוג הזה, המסייעים בסופו של דבר לקידום התעמולה הטורקית".

קבוצת דרונט, בשליטת אליק כהן, עוסקת בהקמה, בקידום ובשיווק של אתרי אינטרנט לעסקים ומשרתת למעלה מ-2,000 לקוחות. הקבוצה מונה מספר חברות המפתחות מערכות הניהול והתוכן שעברו אופטימיזציה למנועי החיפוש המובילים - דבר המסייע לאתרי אינטרנט הבנויים על מערכותיה של החברה להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש.

החברה הינה פרטית, שהוקמה בשנת 1999, מעסיקה כ-120 עובדים בקבוצה, בנתה ומתחזקת אלפי אתרים בארץ ובעולם והקימה לאחרונה סניפים בהודו, אוסטרליה, בלגיה ותפתח בקרוב גם את הסניף בדרום אפריקה.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully