וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התור הבא? רשת האופנה אמריקן איגל בדרך לארץ

עדי דברת-מזריץ

22.6.2010 / 20:58

אמריקן איגל הוא מותג הפונה לצעירים בגילאי 29-15 ובעל כאלף סניפים העולם. בין החברות המנהלות משא ומתן לקבלת זיכיון של החברה בישראל: פוקס , H&O, קבוצת המשביר לצרכן וזארה

בכירים מרשת האופנה האמריקאית אמריקן איגל, הגיעו לאחרונה לביקור בישראל ונפגשו עם מספר בכירים מענף האופנה הישראלי. בין החברות עמם נפגשו ומנהלות משא ומתן לקבלת זיכיון של החברה בישראל, ניתן למנות את חברת פוקס , H&O, קבוצת המשביר לצרכן - המשווקת בישראל גם את המותגים ספרינגפילד וומן סיקרט ואת זארה - שהביאה לארץ לאחרונה את מותג הצעירות של זארה ברשקה.

לדברי גורמים בשוק, גם אלביט קמעונאות - מקבוצת אלביט - נפגשה עם אמריקן איגל אולם החברה מכחישים את הדברים. ככל הנראה, נפגשה החברה גם עם בכירי אמריקן איגל. אלביט קמעונאות משווקת בישראל מספר מותגים בינלאומיים כמו גאפ, מנגו וג'י סטאר. תגובת החברה לא נמסרה עד למועד סגירת הידיעה.

אמריקן איגל הוא מותג הפונה לצעירים בגילאי 29-15. החברה נוסדה בסוף שנות השבעים על ידי מארק וג'רי סילברמן והיא מחזיקה גם תתי מותגים נוספים. מחזור המכירות שלה ב-2009 עמד על 3 מיליארד דולר. לחברה יש מעל אלף חנויות תחת המותגים אמריקן איגל, Martin Osa ו-Aerie.

לפני שלושה חודשים דיווחה החברה כי היא שוקלת לסגור את כל 28 סניפי רשת הבת שלה - Martin Osa. זאת, משום שהשפיעו לרעה על ביצועי החברה כולה. מנכ"ל החברה ג'ים אודונל, מסר אז כי החברה תנסה להתמקד במותג הליבה שלה אמריקן איגל.

מפוקס והמשביר לצרכן סירבו להגיב לידיעה. מזארה אישרו שקיימים מגעים עם אמריקו איגל.

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully