וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר שכרה מקורב לנתניהו כיועץ אסטרטגי

צבי זרחיה

23.6.2010 / 8:45

החברה שכרה את שעיה סגל, יועץ התקשורת של משפחת ראש הממשלה, כדי שיסייע במאבקה ברפורמת הקישוריות של משרד התקשורת. סגל: "איני מדבר עם נתניהו על לקוחותיי"

חברת פרטנר שכרה את שירותיו של איש יחסי הציבור והיועץ האסטרטגי שעיה סגל, במטרה לסייע לה במאבקה בהפחתת דמי הקישוריות וברפורמות אחרות בשוק הסלולר. סגל נחשב חבר קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ואף משמש יועץ התקשורת הפרטי של משפחת נתניהו בהתנהלותה מול התביעה שהגישה נגדה עוזרת הבית ליליאן פרץ.

ל-TheMarker נודע כי באחרונה נפגש סגל עם שר התקשורת משה כחלון.

סגל אמר בתגובה: "אני משמש יועץ אסטרטגי לחברת פרטנר לדרכי ניהול ההסברה, הפעילות והמאבק ברפורמה בסלולר. אני משתתף בדיונים ובישיבות ומציע את הדרך הנכונה לפעול כדי להסביר את עמדת פרטנר. כמי שנמצא בסביבתו של ראש הממשלה, יש לי עיקרון ברזל: לעולם איני מדבר במישרין או בעקיפין עם נתניהו על הלקוחות שלי".

מפרטנר נמסר בתגובה כי כיום מתבצעים כמה צעדים באופן מקביל ולא מתואם: "הפחתת דמי קישוריות, פתיחת השוק למפעילים וירטואליים, מכרז תדרים למפעיל בדור 3, הכנסת מפעיל חמישי, נדידה פנים ארצית, בדיקת תחרותיות בשוק, הגבלת הקמת אתרים חדשים באזורי פיתוח ועוד - כל אלה נעשים מבלי לבצע בדיקה יסודית ומקיפה של השלכות כלל הרפורמות על השחקנים השונים בענף, על הצרכנים ועל המשק בכלל. לאור זאת, פרטנר פועלת עם כמה יועצים בנושאים שונים, בהם שעיה סגל כיועץ אסטרטגי".

אילן בן דב מטייל במסדרונות הכנסת

שלוש חברות הסלולר - סלקום, פלאפון ופרטנר - מפעילות באופן קבוע את משרד הלובינג פוליסי, בראשות בוריס קרסני, שמייצגן במסדרונות הכנסת ובממשלה. אך אילן בן-דב, בעל השליטה בפרטנר, לא מסתפק בעבודת הלוביסטים והוא נפגש באחרונה בנפרד עם הח"כים יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (קדימה) וכרמל שאמה (הליכוד). עודד דגני, סמנכ"ל בפרטנר, קיים בשבוע שעבר שורה של פגישות בכנסת. בפגישות עם הח"כים הסבירו כמה מנציגי החברה שהורדת דמי הקישוריות תפגע בשכבות החלשות ואף עלולה להביא לקריסת החברות.

במקביל שכרה פרטנר את שירותיו של הלוביסט והיועץ האסטרטגי מוטי מורל, כדי שיסייע לה לשכנע את הח"כים להתנגד להפחתת דמי הקישוריות ולרפורמה בענף הסלולר. מורל נפגש בשבוע שעבר עם שורה של ח"כים, בהם שאמה ואופיר אקוניס (הליכוד), שלמה מולה (קדימה), רונית תירוש (קדימה) ומנחם מוזס (יהדות התורה).

החלטת כחלון להפחית את דמי הקישוריות אינה טעונה את אישורה של הכנסת. בשל כך, הגישו חברי כנסת שנפגשו עם נציגי פרטנר בקשות לדיון מהיר בוועדת הכלכלה ברפורמה בענף הסלולר, הכוללת, בין היתר, הפחתת דמי קישוריות, הכנסת מפעיל חמישי ומפעיל וירטואלי. הח"כים שביקשו לקיים דיון מהיר היו שמאלוב-ברקוביץ', שאמה, מוזס, וחמד עמר (ישראל ביתנו).

גורמים בכנסת טוענים שעריכת הדיון עלולה לגרום ללחץ ציבורי על כחלון, שנמצא בעיצומו של תהליך השימוע לחברות הסלולר בנושא הפחתת דמי הקישוריות. שלוש החברות התבקשו להגיש עד מחר את תשובותיהן להחלטת השימוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully