וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פרי יישאר יו"ר הדירקטוריון של מגל

ניר צליק

23.6.2010 / 19:09

בעלי המניות במגל אישרו את בחירתם המחודשת של חברי דירקטוריון החברה. תחת תנאי ההסכם החדש, יו"ר הדירקטוריון, יעקב פרי, יזכה בבונוס שנתי של 5% מהרווח הנקי של החברה ורכב מפואר

אסיפת בעלי המניות של מגל אישרה היום (רביעי) ברוב גדול את בחירתם המחודשת של יעקב פרי, נתן קירש, יעקב אבן עזרא, זאב לבנה, יעקב נוס וברי סטיפל כדירקטורים לחברה.
עם זאת, באסיפה הנוכחית לא הצביעו בעלי המניות שביקשו להחליף את הדירקטוריון, כאשר אלו הגישו בקשה לזימון אסיפה מיוחדת. בעלי המניות האמריקאיים רצו לאחד בין אסיפת בעלי המניות המיוחדת אותה הם ביקשו, לאסיפת המניות הכללית שהתקיימה היום. אלא שדירקטוריון מגל החליט לדחות את הבקשה, ולזמן אסיפת בעלי מניות מיוחדת נפרדת, כמתחייב בחוק, אך טרם נקב בתאריך לאסיפה זו.

בין הסעיפים שאושרו באסיפת בעלי המניות נמצאים תנאי שכר חדשים ליעקב פרי, יו"ר הדירקטוריון. תחת תנאי ההסכם החדש, יקבל פרי בונוס שנתי של 5% מהרווח הנקי של החברה, כאשר הבונוס לא יעלה על חצי מיליון דולר. בנוסף, יקבל פרי רכב מפואר, תשלום חשבון סלולרי, עיתון יומי והוצאות תקשורת בגובה 1,000 שקל בחודש. עם זאת, מגל לא תשלם במידה והוצאות אלו משולמות על ידי חברה אחרת, כאשר אלו משולמים לפרי כעת על ידי גורמים אחרים.

לפני מספר ימים שלחו נציגי הקרנות האמריקאיות המחזיקות בחברה, Prescott, Clough ו-Diker, מכתב בו הן מעלות דרישה להביא בפני האסיפה את ההצעה על פיה ימונו לדירקטוריון החברה חמישה מועמדים חדשים. לדבריהם, מגל נמצאת מזה שנים בתהליך הידרדרות מתמיד בעסקיה והמטרה בהחלפת הדירקטורים היא לגיבוש תוכנית הבראה לחברה.

מגל סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של מיליון דולר. החברה לא פרסמה דו"חות רבעוניים בתקופה המקבילה, אלא דו"חות לשלושה רבעונים, כך שלא ניתן להשוות מול הרבעון המקביל. עם זאת, ברבעון הקודם רשמה החברה הכנסות של 15 מיליון דולר. ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 2 מיליון דולר ברבעון הקודם. לפני כחודש הכריזה החברה על פיטורי עשרות עובדים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully