הבורסה בתל אביב תחל במנהג חדש של הזמנת אח"מים לצורך הלחיצה על הכפתור לפתיחת המסחר - בדומה למתרחש זה שנים ארוכות בוול סטריט. כך מדווח "מעריב".
הבורסה תחל במנהג עם השקת מרכז הירידים שלה, המתוכנן לקום באפריל על שרידיה של קומת המסחר בבניין הבורסה בתל אביב.
תל אביב בעקבות וול סטריט: אח"מים יפתחו המסחר בבורסה
סקירת עיתונים / מעריב
16.1.2002 / 8:28
