וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב בעקבות וול סטריט: אח"מים יפתחו המסחר בבורסה

סקירת עיתונים / מעריב

16.1.2002 / 8:28

הבורסה תחל במנהג עם השקת מרכז הירידים שלה, המתוכנן לקום על שרידיה של קומת המסחר

הבורסה בתל אביב תחל במנהג חדש של הזמנת אח"מים לצורך הלחיצה על הכפתור לפתיחת המסחר - בדומה למתרחש זה שנים ארוכות בוול סטריט. כך מדווח "מעריב".

הבורסה תחל במנהג עם השקת מרכז הירידים שלה, המתוכנן לקום באפריל על שרידיה של קומת המסחר בבניין הבורסה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully