הנהלת קונצרן כור מקיימת היום בלונדון מצגת עסקית ל-3 קבוצות המשקיעים שמגלות עניין ברכישת השליטה בחברת אי.סי.טל. כך מדווח "מעריב".
המצגת תיערך על-ידי גרי מנדל, מנהל הסניף הישראלי של חברת ההשקעות מריל לינץ. כור שכרה את שירותיה של מריל לינץ' למציאת רוכשים פוטנציאליים לאי.סי.טל.
עד לאחרונה, גילו עניין ברכישת השליטה גופים עסקיים מקומיים כמו קבוצת
קונרס, בראשות רימון בן-שאול וחברת התקשורת TTI הנשלטת על-ידי איש העסקים
שלמה אייזנברג. המשקיעים המגלים כרגע עניין ברכישת אי.סי.טל, המפתחת מערכות
מתוחכמות המסייעות לצמצם הונאות בקווי התקשורת, הם בעיקר קרנות השקעה זרות
המתמחות בהשקעה בענפי התקשורת.
כור דרשה למכור את החברה לפי שווי חברה של 250 מיליון דולר, המשקף
מחיר של 20 דולר למניה. המשקיעים סבורים כי מדובר במחיר מנופח וכי החברה
תימכר בסופו של דבר, לפי מחיר מירבי של 13 דולר למניה. במקרה זה, התמורה שיקבל קונצרן כור, המחזיק ב-75% ממניות החברה, תסתכם ב-120 מיליון דולר.
כור תקיים היום מצגת עסקית בפני הרוכשים הפוטנציאליים של אי.סי.טל
סקירת עיתונים / מעריב
16.1.2002 / 9:22
