וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר לבורסה: לא להפחתה בקישוריות

אמיתי זיו

25.6.2010 / 8:00

פרטנר במכתב למשקיעים: "הההחלטה הנשקלת הינה חסרת תקדים מבחינה עולמית ביחס להיקף ההפחתה". לשון המכתב משפטית ומחזקת את האפשרות שפרטנר אף תיגש לבג"ץ

פרטנר מודיעה לבורסה כי העבירה למשרד התקשורת בשעות האחרונות את עמדתה בשימוע הקישוריות. פרטנר מתנגדת, כמובן, להורדת קישור הגומלין וכך החברה מתנסחת בהודעה למשקיעים: "במסגרת עמדתה, אשר נתמכה בחוות דעת משפטיות וכלכליות, הביעה החברה את התנגדותה להליך הנשקל, הן לאופן ניהול ההליך והן להחלטה הנשקלת לגופה, וזאת מנימוקים רבים ובהם היעדר סמכות, פורום בלתי נאות, חוסר סבירות, חוסר מידתיות, אפליה, פגמים בהתנהלות לקראת השימוע, פגמים בהפעלת שיקול הדעת ופגמים בביסוס הכלכלי שעליו כביכול נסמכת ההחלטה הנשקלת".

עוד ציינה החברה בעמדתה, כי "הההחלטה הנשקלת הינה חסרת תקדים מבחינה עולמית ביחס להיקף ההפחתה, יישומה המיידי והיבטים נוספים הקשורים בה, וכי עלות להיות להחלטה הנשקלת, אם וככל שתיושם במתכונתה הנוכחית, השלכות ענפיות ומשקיות שליליות ובכללן פגיעה מהותית בתוצאות התפעוליות והפיננסיות של חברות הסלולר וביניהן החברה, וזאת על פי חוות דעת מומחים שהחברה שכרה את שירותיהם על מנת לבחון את ההשפעה של הפחתת תעריף קישור הגומלין".

לשון המכתב משפטית ומחזקת את האפשרות שפרטנר תיגש לבג"ץ לאחר שתימסר החלטת משרד התקשורת בנושא הקישוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully