וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות הנדל"ן רימקס פתחה סניף בשדרות

שלומית צור

27.6.2010 / 13:15

ברשת סבורים כי לאחר שנים קיפאון נדל"ני, מורגשת התעוררת בעיר מאז עופרת יצוקה. הזכיין: "יש ביקושים מאוד גבוה והמחירים עלו בעשרות אחוזים בשנה האחרנה"

רשת התיווך רי/מקס פותחת סניף ראשון בעיר שדרות. ברשת סבורים כי לאחר שנים של קיפאון נדל"ני, מורגשת התעוררות בעיר מאז מבצע עופרת יצוקה.

הזכיין שיפתח את הסניף החדש בעיר, הוא יליד העיר, כפיר אסולין, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, שעסק עד כה בתחום הפרסום. לדבריו, החליט להיכנס לשוק הנדל"ן לאחר שזיהה כי לאחר שמונה שנים של קיפאון בשוק הנדל"ן בעיר, הענף מתחיל להתעורר, והדבר בא לידי ביטוי בפרויקטים חדשים המוקמים בעיר ובמחירי הנדל"ן שעולים בשיעור משמעותי.

"בתקופה של הקסאמים קבלנים הפסיקו לבנות בעיר כי ידעו שלא יוכלו למכור את הדירות במחיר ריאלי, והתושבים מצידם חששו להיכנס להתחייבות כי הייתה תקופה של אי ודאות", אומר אסולין. "כשהעסק נרגע, הביקוש שנעצר משך כמה שנים טובות מתפרץ כיום, יש ביקושים מאוד גבוהים, המחירים עלו בצורה משמעותית בתוך שנה, ואני מדבר על עלייה של עשרות אחוזים. כך למשל דירת גן בת 4 חדרים, שנרכשה ב-340 לפני שנה וחצי, לפני מבצע עופרת יצוקה, נמכרה באחרונה ב-500 אלף שקל. תושבים שעזבו את שדרות חוזרים אליה עכשיו, והשקט עושה לנו רק טוב".

בין הקבלנים הבונים כיום בשדרות ניתן למצוא את י.ח דמרי שחידשו את עבודות הבנייה בפרויקט שהוקפא לפני שנים, חברת עשור, שבנתה בעיר כמה עשרות יחידות דיור ופרץ בוני הנגב, שלא בנתה בעיר קרוב ל-15 שנה, ומשווקת כעת שכונות קוטג'ים. "יש הרבה קרקעות בבעלות חברות בנייה שלא מומשו, כי חששו שלא יהיו ביקושים. היום הקבלנים חשים שזה הזמן להתחיל לבנות בעיר", מוסיף אסולין.

ברשת אומרים כי מחירה של דירת 4 חדרים בשדרות עומד כיום על 600 אלף שקל ומחירי השכירות ממשיכים אף הם לעלות בצורה משמעותית. "גם בתקופת הקסאמים המחירים היו גבוהים בשל הביקושים שיצרו הסטודנטים ממכללת ספיר, וכעת, עם ההתאוששות שחלה, גם מחירי השכירות עולים בהתאם. כיום, דירת 3 חדרים ניתן להשכיר בשכונות החדשות ב-1,500 שקל לחודש".

הסניף החדש של רי/מקס ימוקם במרכז העיר, סמוך לבנק הפועלים, והוא ייפתח רשמית בראשית חודש אוגוסט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully