וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המדינה יקבלו אייפון

אמיתי זיו

28.6.2010 / 8:07

מכרז החשב הכללי באוצר לטלפונים סלולריים לכל עובדי המדינה יוצא לדרך: העובדים הבכירים במשרדים יזכו במכשירים חכמים, כדוגמת אייפון או בלקברי

מכרז החשב הכללי באוצר לטלפונים סלולריים לכל עובדי המדינה יוצא לדרך. המכרז יאפשר לממשלה להתקשר עם חברת סלולר לצורך חכירת מכשירים ליותר מ-75 אלף עובדים, לתקופה של עד חמש שנים ובהיקף כספי של כ-900 מיליון שקל. הזוכה במכרז אמור להיבחר בתוך שלושה חודשים.

עובדי המדינה ייפרדו מהמכשירים הוותיקים שלהם ברשת הישנה של פלאפון (CDMA) ויקבלו לראשונה מכשירי GSM, המתקדמים יותר. העובדים הבכירים במשרדים יזכו במכשירים חכמים, כדוגמת אייפון או בלקברי. החשב קבע במכרז רמה מינימלית של מכשיר לכל דרגה בשירות המדינה. כך למשל, מכשיר הסף לבכירים כמו ח"כים, שרים, מנכ"לי משרדים וסמנכ"לים הוא נוקיה E72 ודומיו. בתוספת תשלום של המשרד או העובד יוכלו הבכירים לבחור בין אייפון (בתוספת 49 שקל לחודש) לבלקברי (בתוספת 100 שקל).

מכרז החשכ"ל לעובדי המדינה הוא הגדול והאגרסיבי ביותר בשוק. כך, למשל, נדרשת בו רמת שירות גבוהה ביותר, כאשר "הספק יישא באחריות כוללת לאיכותם ולתקינותם של כל המכשירים ובכלל זה תיקון כל תקלה, לרבות תקלות קורוזיה אשר נגרמו כתוצאה מהזעה".

בנוסף, נדרש כי האחראים בכל משרד על קשר עם חברות הסלולר "יוגדרו כלקוחות VIP, יקבלו שירות וגישה גבוהה יותר מלקוחות אחרים ויכירו באופן אישי את מנהלי תחנות השירות הסמוכות למיקום משרדו המרכזי של המזמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully