וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם העסקי נרתם למאבקה של משפחת שליט

28.6.2010 / 10:05

מקמפיינים פרסומיים, דרך ייעוץ משפטי ועד אוטובוסים - במלאת ארבע שנים לחטיפת גלעד שליט, החליטו גם גופים מסחריים ואנשי עסקים להרים את הכפפה ולהתגייס למאבק לשחרורו

מחלקים סרטים, מפריחים בלונים ועוזבים את המשרד כדי להצטרף לצעדה. במלאת ארבע שנים לחטיפת החייל גלעד שליט החליטו גם גופים מסחריים ואנשי עסקים להרים את הכפפה ולהתגייס למאבק לשחרורו.

את הקמפיין הפרסומי לקידום המודעות למאבקה של משפחת שליט מנהל בהתנדבות מזה ארבע שנים משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, וחברת הדיגיטל שלה Y&R אינטראקטיב. המשרד אחראי לשילוט בהפגנות ולאפליקציות בפייסבוק. ראשי המשרד, רמי שלמור, שלומי אבנון, גדעון עמיחי וערן גפן מעורבים בעצמם בבניית המהלכים.

מאז חטיפת החייל זוכה משפחת שליט לליווי וייעוץ ממשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, שעם מייסדיו נמנה שר המשפטים יעקב נאמן, שלפני כניסתו לממשלה הקדיש חלק ניכר מזמנו למען משפחות החטופים.

נשיא קבוצת הראל ויו"ר איגוד חברות הביטוח, גדעון המבורגר, הודיע כי הקבוצה תארגן אוטובוסים שייצאו מרמת גן לקונצרט למען שליט שייערך בשבוע הבא וקרא לחברות ביטוח אחרות לנהוג כמוהו.

עובדי אל על, יחד עם סמנכ"ל הכספים של החברה, ניסים מלכי, צירפו למכוניותיהם בלונים צהובים שעליהם נכתב "אל על מחכה לחזרתו של גלעד בריא וחזק" ואילו קבוצת יד2 החליטה להביע תמיכה במאבק ושילבה את הסרט הצהוב, המזוהה עם מטה המאבק, בלוגו של אתר יד2 וכן בלוגו של אתר KAMA של הקבוצה.

מנכ"ל rest ו-ZAP, איתן זינגר, הודיע כי ביום שלישי יעצרו החברות את פעילותן למשך שעתיים, שבהן ייצאו העובדים לכיוון תל אביב ויצעדו לצד בני משפחת שליט. גם עובדי קבוצת קונספט שיווק, בראשות יו"ר הקבוצה גידי גולדפינגר, המחזיקה ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד, יעזבו את המשרדים ויצטרפו לצעדה בתל אביב.

מנכ"ל לאומית שירותי בריאות, ניסים אלון, כבר השתתף בצעדה אתמול. מנכ"ל רשת ריקושט, חמי טפרברג, החליט לחלק בסניפי הרשת פוסטרים של גלעד ובלונים צהובים, ואילו אביה אלמוזנינו, מנכ"ל ארמונות הרודס אילת, יזמה בשישי האחרון פעילות שבה הופרחו בלונים צהובים מעל לבריכת המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully