וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: האייפון 4 בישראל - בספטמבר הקרוב

איילה צורף ואמיתי זיו

28.6.2010 / 7:50

חברות הסלולר כבר קיבלו את המכשירים הנכספים לצורכי בדיקה והיערכות טכנית, והתבקשו על ידי אפל העולמית להיערך להשקה. לא צפויה ירידת מחירים משמעותית של הדגם הקודם

חברות הסלולר נערכות להשקת אייפון 4 בישראל באמצע ספטמבר הקרוב - כך נודע ל-TheMarker. כל אחת מהחברות כבר קיבלה כמה מכשירים לצורך בדיקה והיערכות טכנית, והן התבקשו על ידי אפל העולמית להיערך להשקה בספטמבר.

עם זאת, סלקום, פרטנר ופלאפון אינן יודעת לעת עתה את המועד המדויק של ההשקה, כחלק משיטת העבודה של אפל - הנוהגת לשלוח לחברות השונות מכשירים בכמות שתאפשר להן להיערך מבחינה טכנית, אך מודיעה להן על תאריך ההשקה עצמו בהתראה של ימים ספורים.

מניסיון העבר, ייתכן כי ההשקה המתוכננת תידחה, כפי שקרה בהשקת הדור הראשון של אייפון בישראל, שנדחתה כמה וכמה פעמים.

עם השקת אייפון 4, יתחילו חברות הסלולר להסיט את מאמצי המכירה שלהן מהדגם הקודם, אייפון G3s, למכשיר החדש. לא צפויה ירידת מחירים משמעותית של הדגם הקודם. החוזה של החברות מול אפל אינו מגדיר דגם ספציפי, כך שהן יוכלו ליהנות מהשקת האייפון החדש, שצפויה להגביר את מכירות כל הדגמים.

כל אחת מחברות הסלולר הישראליות התחייבה למכור 60-80 אלף מכשירי אייפון בשנה, למשך שלוש שנים. נכון להיום, כשבעה חודשים אחרי השקת האייפון בישראל, נראה שהחברות אינן מתקשות לעמוד ביעדי מכירות אלה שכן כל אחת מהן מכרה כבר כ-50 אלף מכשירים. חברות הסלולר כבר אינן משקיעות בפרסום המכשיר כפי שעשו בתחילת שיווקו, ובנוסף אינן מורידות את מחיר המכשיר או החבילות.

בשלב ההשקה של האייפון בישראל, לפני כמה חודשים, ערכה אפל קמפיין אחיד משותף לשלוש חברות הסלולר, בעלות של כחצי מיליון דולר ובמימון שווה של החברות. בשלב זה לא ברור אם ההשקה של אייפון 4 בישראל תלווה אף היא בקמפיין מטעם אפל, אם כי ההערכות הן שחברות הסלולר ייצאו בקמפיינים עצמאיים משלהן עבור המוצר.

בפרטנר, סלקום ופלאפון סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully