וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות קלות

ניר צליק

28.6.2010 / 23:06

יום המסחר הראשון של השבוע הסתיים בירידות, למרות נתוני מקרו חיוביים: דאו ג'ונס ונאסד"ק איבדו 0.1%, ו-S&P 500 נחלש ב-0.2%

יום המסחר הראשון של השבוע הסתיים בירידות קלות למרות נתוני מקרו חיוביים. דאו ג'ונס איבד 0.1% ל-10,139 נקודות, נאסד"ק ירד ב-0.1% ל-2,221 נקודות ו-S&P 500 נחלש ב-0.2% ל-1,075 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.08% ל-3.03%.

בזירת המקרו, הצריכה הפרטית עלתה ב-0.2% במאי, לאחר שבאפריל נותרה ללא שינוי, כך דיווח משרד המסחר האמריקאי. אנליסטים צפו עלייה מתונה יותר של 0.1%. ההכנסה הפרטית בארה"ב עלתה בחודש מאי ב-0.4%, מתחת לתחזיות אנליסטים, שצפו כי תעלה ב-0.5%. שיעור החיסכון בארה"ב רשם עלייה של 4% בחודש שעבר ל-454.3 מיליארד דולר.

מצפים לייקור המטבע הסיני

ארה"ב מצפה שהמטבע הסיני יתייקר במידה משמעותית - כך אמר אתמול נשיא ארה"ב ברק אובמה בנעילת פסגת ה-G20. אובמה הדגיש כי יעקוב מקרוב בחודשים הבאים אחר האופן שבו סין תיישם את התחייבותה להגמיש את ניהול המטבע שלה. נשיא ארה"ב התייחס לדבריו של נשיא סין, הו ג'ינטאו, שתקף את מבקרי מדיניות המטבע הסינית ואמר כי תנודות חריפות בשער החליפין עשויות לאיים על השווקים הפיננסיים.

ענקית הנפט BP העריכה היום כי הוציאה 300 מיליון דולר במאמצי התגובה לדליפת הנפט במפרץ מקסיקו בשלושת הימים האחרונים, והגיעה בכך לראשונה להוצאה של 100 מיליון דולר ליום. בכך הגיעו הוצאותיה של BP עד כה ל-2.65 מיליארד דולר.

במניות הישראליות, המשרד להגנת הסביבה האריך את חוזה מיקור החוץ עם נס טכנולוגיות לשלוש שנים נוספות. במסגרת החוזה תתפעל נס את מערכות המחשוב של המשרד. הכנסות החברה מהארכה זו צפויות להסתכם בכ-10 מיליון שקל.

אורמת טכנולוגיות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם JFE Enegeneering, במטרה לבנות תחנות כוח גיאותרמיות ביפאן. אורמת תספק את הציוד ההנדסי ואילו JFE תבנה את תחנות הכוח, ותטפל במבנה ובשטח מעל האדמה של התחנות. בנוסף, תספק JFE את שירותי התחזוקה.

גילת מתקרבת להסדר פשרה עם קבוצת הרוכשים שהיתה אמורה לרכוש את החברה לפני כשנתיים, במחיר של 470 מיליון דולר. ככל הנראה, תפוצה גילת בכ-25-20 מיליון דולר בגין הנסיגה מהסכם הרכישה, כאשר בהסכם המקורי נכתב כי אם קבוצת הרוכשים לא תרכוש את החברה בסופו של דבר, תפוצה גילת ב-47.3 מיליון דולר, כעשירית ממחיר הרכישה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully