וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר לא מוותרת: בן דב נפגש עם שטייניץ

צבי זרחיה

29.6.2010 / 8:35

מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, נפגש עם הממונה על התקציבים אודי ניסן, בניסיון לשכנעו לעצור את הוזלת הקישוריות - אך שטייניץ וניסן נחושים בדעתם לכלול את הרפורמה בחוק ההסדרים

אילן בן-דב, בעל השליטה בפרטנר, נפגש לפני כחמישה שבועות עם שר האוצר יובל שטייניץ, והתריע בפניו כי חברות הסלולר יקרסו אם יופחתו דמי הקישוריות. מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, נפגש באחרונה עם הממונה על התקציבים במשרד האוצר, אודי ניסן, והביע בפניו את התנגדותו להפחתת הקישוריות בסלולר.

הפגישות נערכו בטרם הגישו בסוף השבוע חברות הסלולר את השגותיהן בשימוע שעורך להן שר התקשורת, משה כחלון, בעניין הפחתת הקישוריות. פגישה זו נערכה כחלק מהמאבק שמנהלת פרטנר נגד הפחתת דמי הקישוריות, כלומר עלות השלמת שיחות ברשת אחרת. פרטנר שכרה לוביסטים, יועצים אסטרטגיים ויועצים מקצועיים, שהציגו חוות דעת נגד הרפורמה.

ניסן הביע תמיכה בהפחתת דמי הקישוריות ודחה את טיעוניו של אבנר. דוברת פרטנר סירבה להגיב לדברים. גם שטייניץ הביע באחרונה תמיכה בקישוריות ובהנהגת רפורמה בענף הסלולר, מאחר שאלה יסייעו לצרכן.

שטייניץ וניסן מתעקשים על הכללת הרפורמה בענף הסלולר בחוק ההסדרים במשק. לפי הצעתם תוקם חברת סלולר חמישית, שתיהנה מ"הגנת ינוקא" בתקופת פעילותה הראשונה.

אתמול נערכה התייעצות באוצר על חוק ההסדרים, והוחלט שלא להסכים לדרישת פרטנר להוציא את הרפורמה מהחוק. פרטנר פנתה בימים האחרונים ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, והציגה דרישה זו. היא גם תבעה להציג לה את הרפורמות המוצעות בענף ולקיים שימוע בטרם עריכתן.

סיעת קדימה תתמוך ברפורמה

היום ייפגשו ראשי אגף התקציבים והיעוץ המשפטי במשרד האוצר עם ויינשטיין, ויציגו בפניו את טיוטת חוק ההסדרים במשק. הדיון ייסוב גם על יתר הרפורמות. מדי שנה מציג האוצר את הרפורמות בחוק ההסדרים בפני היועץ המשפטי בטרם הצגתן לממשלה.

יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין (הליכוד), אמר אתמול כי אם האוצר יכלול במסגרת חוק ההסדרים את הרפורמה בענף הסלולר, הוא ידאג לכך שהחקיקה בעניין תסתיים עד סוף 2010.

עוד נודע אתמול כי סיעת קדימה החליטה לתמוך ביוזמה של כחלון להוריד את דמי הקישוריות. העניין הועלה בעקבות פנייתו של מ"מ יו"ר הסיעה, ח"כ יוחנן פלסנר, שתבע התייצבות סיעתית בעד הרפורמה שתסייע להוזלת המחיר לצרכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully