וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט אביב ברוטשילד צמח ל-30 קומות

שלומית צור

2.7.2010 / 17:50

על המגרש חלה תוכנית מאושרת משנת 2001 לבניית מגדל בן 21 קומות, אך הוועדה המחוזית החליטה להפקיד תוכנית המציעה להגדיל את גובה הבניין ל-30 קומות

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה החליטה הבוקר להפקיד את תוכנית "אביב רוטשילד" ולהעבירה לשלב ההתנגדויות. מדובר בתוכנית שיזמה חברת אביב בשליטת דורון אביב ודפנה הרלב, במגרש הנמצא בבעלות החברה ברחוב נחלת בנימין, בין שדרות רוטשילד לרחוב לילינבלום.

על המגרש חלה תוכנית מאושרת משנת 2001 לבניית מגדל בן 21 קומות בפינת הרחובות רוטשילד-נחלת בנימין ולמבנה לשימור בפינת הרחובות נחלת בנימין-לילנבלום.

התוכנית המאושרת יעדה את המגרש לתעסוקה וקומת קרקע מסחרית, וקבעה זכויות בנייה בהיקף של כ- 8,500 מ"ר, כולל אטריום בשטח עד 300 מ"ר בקומת הרחוב, שדפנותיו שקופות ודרכן ניתן לראות את הבניין לשימור. הועדה המחוזית החליטה להפקיד תוכנית המציעה להגדיל את גובה הבניין ל-30 קומות. לזכויות הבנייה המאושרות יתווספו עוד 6,000 מ"ר לשטח העיקרי ו-2,700 מ"ר לשטחי השירות.

מספר מקומות החניה יהיה על פי התקן התקף לזכויות המאושרות בתכנית המקורית. אם יוקמו יותר מקומות חניה, כפי שמאפשרת התוכנית המאושרת, הם ינוהלו כיחידה קניינית אחת; לא תותר הצמדתם והם ינוהלו כחניון ציבורי.

את התוכנית שאושרה להפקדה ערך משרד משה צור אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully