וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אינפיניטי ישראל-סין גייסה קרן חדשה בהיקף של כ-30 מיליון דולר

גיא גרימלנד

30.6.2010 / 16:38

הקרן משקיעה בחברות סיניות ומשלבת טכנולוגיות של חברות ישראליות



קרן אינפיניטי ישראל-סין, בניהולם של אבי פישר, אמיר גל אור ואבישי זילברשץ, ממשיכה לגייס כספים לטובת השקעות בסין. הבוקר (ד') חתמה על ההסכם באופן רשמי לטובת הקמת קרן פרייבט אקוויטי שמינית במספר בהיקף של 30 מיליון דולר (200 מיליון rmb) המשותפת למחוז צ'נגדו. הקרן תתמקד בפרויקטים משותפים בתחום הקלינטק, תעופה אזרחית וחקלאות.




בנוסף חתמה היום קרן אינפיניטי ישראל סין על מזכר הבנות והסכם שיתוף פעולה עם הממשל המקומי של צ'נגדו, בתחומים של חממות טכנולוגיות, השקעות, שירותים פיננסים, חדשנות, תעופה, פארק היי-טק ואנרגיה סולרית.



אמיר גל אור, שותף מנהל של קבוצת אינפיניטי וקרן אינפיניטי ישראל-סין אמר: "במרץ השנה, הודיעה קבוצת אינפיניטי על הקמת שש קרנות פרייבט אקוויטי חדשות ביוזמה משותפת ברחבי סין. הקרנות נועדו לתמוך בצמיחת עסקים סיניים מקומיים?
קרן אינפיניטי ישראל-סין נוסדה על-ידי כלל תעשיות והשקעות מקבוצת אידיבי, בנק הפיתוח של סין והקבוצה הסינית-csvc. היא מנהלת כיום למעלה מ-700 מליון דולר (ארה"ב) באמצעות תשע קרנות, מתוכן שבע בסין. הקרן משקיעה בחברות סיניות ומשלבת טכנולוגיות של חברות ישראליות. הסקטורים בהם הקרן מתמקדת כוללים: מכשור רפואי, פרמה ושירותים רפואיים, טכנולוגיות מידע, חקלאות, חומרים, מים וטכנולוגיות נקיות ואנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully