וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הירידה במכירות: BP תעניק סיוע כספי לבעלי תחנות דלק הנושאות את שמה בארה"ב

סוכנויות הידיעות

30.6.2010 / 17:12

תחנות הדלק הנושאות את שמה של BP בארה"ב רשמו ירידה של 10%-40% במכירות מאז דליפת הנפט במפרץ מקסיקו



ענקית הנפט bp נותנת סיוע כספי לבעלי תחנות דלק הנושאות את שמה בארה"ב, אשר סובלים מירידה במכירות בעקבות הפגיעה בתדמית החברה על רקע אסון הנפט במפרץ מקסיקו, כך דיווחה סוכנות הידיעות איי פי.



לדברי ראש האיגוד אשר מייצג את ספקיות הדלק של bp בארה"ב, החברה הודיעה לתחנות שהיא מתכננת לתת להן כסף מזומן, להוריד את עמלות כרטיסי האשראי ולסייע בפרסום ברחבי ארה"ב.




"המרכיב המזומן בסיוע יינתן לפי גודלה של כל ספקית, והסכום יהיה גבוה עבור תחנות דלק שנמצאות לחופי מפרץ מקסיקו", אמר ג'ון קליין מאיגוד bp אמקו מרקטרס, והוסיף כי הוא מעריך שסך הפיצויים שמעניקה bp לתחנות הדלק יהיה בין 50 מיליון דולר ל-70 מיליון דולר.



תחנות הדלק הנושאות את שמה של bp דיווחו על ירידה של 10%-40% במכירותיהן מאז החלה דליפת הנפט במפרץ מקסיקו ב-20 באפריל. bp מחזיקה רק בחלק קטן מתוך יותר מ-11 אלף תחנות דלק ברחבי ארה"ב, אשר מוכרות את הדלק שלה, תחת השם bp, אמקו או ארקו.



רוב התחנות נמצאות בבעלותם של אנשי עסקים מקומיים, והקשר שלהן לחברת הנפט מסתכם בשימוש בלוגו שלה ובחוזה לרכישת דלק ממנה. בעלי התחנות יוכלו עדיין לתבוע את bp ולבקש פיצויים מהקרן בשווי 20 מיליארד דולר שהקימה החברה, אמר קליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully