וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הרבוע הכחול: שופרסל פותחת מחלקות טבע בתוך הסניפים

עדי דברת-מזריץ

30.6.2010 / 18:46

שולי הרווח בשוק האורגני גבוהים יותר; ומהלך פתיחת חנות בתוך חנות עוזר להתגבר על קהל הלקוחות המצומצם



שופרסל תחל בפיילוט למחלקות טבע בתוך סניפיה בעוד כחצי שנה ולאחר מכן תרחיבו לפורמטים הגדולים יותר של הרשת - שופרסל ביג ושופרסל דיל. לעת עתה נראה כי לא ייפתחו מחלקות טבע של ממש בסניפי הרשת העירונית 'שופרסל שלי', שהינם קטנים יותר.



המחלקות יכללו מוצרים אורגניים, מוצרים בריאותיים ומוצרים אקולוגיים. לדברי מקורבים לחברה, כבר היום שופרסל מוכרת הרבה מוצרים אורגניים אולם כעת היא מתכוונת לפתוח פינות ייעודיות עבורם.



כפי שפורסם לראשונה ב-themarker, רבוע כחול, שרכשה 51% מעדן טבע מרקט ב-2007, הודיעה בסוף 2009 כי תקים חנויות למוצרים אורגניים של 'עדן טבע מרקט' בפורמט של חנות בתוך חנות בסניפי מגה, כאשר ההשקעה בפתיחת החנויות נאמדת ב-18 מיליון שקל. החנויות ישתרעו על גודל ממוצע של 500 מ"ר וללקוחות תוצע קופה נפרדת.



לרשתות השיווק השונות יש עניין בתחום האורגני משום ששולי הרווח בו גבוהים יותר. פתיחת חנות אורגנית בתוך חנות רגילה, להבדיל מחנות עצמאית, מהווה פיתרון שנועד להתגבר על כך שהקהל המגיע לחנויות אורגניות נחשב למצומצם - הן משום המחירים הגבוהים והן עקב המגוון הקטן מבחנות רגילה.



גם בעולם, רוב מכירות המזון האורגני נרשמו בסופרמרקטים רגילים, להבדיל מרשתות אורגניות ייעודיות. באנגליה למשל, 80% ממכירות המזון האורגני מתבצע ברשתות הגדולות.



שופרסל סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully