וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קמיניץ בדרך לקרן ההשקעות סקיי של צביקה יוכמן וניר דגן

מיכאל רוכוורגר

30.6.2010 / 20:52

הערכות: קמיניץ, לשעבר מנכ"ל הוט, צפוי לסייע לסקיי בתוכניותיה להתרחב לתחום התקשורת



כחודש וחצי לאחר שהודיע על סיום תפקידו כמנכ"ל חברת , שבשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, דוד קמיניץ מצוי במגעים להצטרף לקרן השקעות סקיי בניהולם של צביקה יוכמן וניר דגן. בשלב זה עדיין לא ידוע באיזה תפקיד ישולב קמיניץ בקרן והאם יהפוך לשותף בקרן.



לפי ההערכות קמיניץ, לשעבר מנכ"ל הוט, צפוי לסייע לסקיי בתוכניותיה להרחיב את תיק ההשקעות שלה גם לתחום התקשורת. בעבר קמיניץ שיתף פעולה כמנכ"ל חברת ברק עם יוכמן ודגן, כששלושתם גיבשו הסדר חוב עם בעלי האג"ח בהיקף של מאות מיליוני שקלים.



קמיניץ עוזב את דלק ישראל לאחר תקופה קצרה של כשנה, לאור חילוקי דעות מקצועיים עם הנהלת קבוצת תשובה.



קמיניץ (56), הנחשב למנהל דומיננטי, נכנס לתפקיד מנכ"ל דלק ישראל ב-1 ביוני 2009, במקומו של אייל לפידות, שעבר לנהל את חברת הביטוח הפניקס שבשליטת דלק. למרות שדירקטוריון החברה החליט על קיצוץ הבונוס לו הוא זכאי בחצי - למיליון שקל, עדיין התברג קמיניץ בסיכום 2009 בצמרת מקבלי השכר במשק, עם עלות שכר של כ-10.5 מיליון שקל. זאת, כאשר נוסף לדמי ניהול שנתיים בסך כ-1.6 מיליון שקל ומענק אופציונלי, קיבל קמיניץ גם אופציות מסוג פאנטום (הניתנות למימוש למזומן) - ל-2.6% מדלק ישראל בשווי של כ-11 מיליון שקל. אלה ניתנות למימוש ב-4 מנות שוות החל ממארס 2010 לפי טווח מחירים של 158-136.5 שקל למניה, כאשר היום עומד מחיר המניה על כ-134.7 שקל.



במשך קריירת הניהול שלו, הצליח קמיניץ הצליח ליצור מוניטין של מנהל בעל עקרונות, אשר לא מהסס להתעמת גם עם בעלי המניות בחברה, אך גם כמי שלא נוטה לכהן זמן ממושך בניהול חברה כלשהי. כך למשל, נפרד קמיניץ מ-hot בתום כהונה בת שנתיים וחצי בלבד; את חברת שיחות הבינלאומיות 013 ברק, שאותה ניהל קודם לכן, עזב קמיניץ לאחר שלוש שנים בתפקיד; ואת חברת המחשבים מלם ניהל משך שלושה חודשים בלבד.



שנה פה, שנתיים שם - ו-20 מיליון שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully