וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גרוס: "התשואות בעולם בפתחה של תקופת בינוניות"

סוכנויות הידיעות

30.6.2010 / 21:55

"שוקי המניות והאג"ח צפויים להניב תשואות חד ספרתיות נמוכות", כתב מנהל פימקו, קרן האג"ח הגדולה בעולם



ביל גרוס, מנהל פימקו, קרן האג"ח הגדולה בעולם, אמר כי מרבית המשקיעים מתעלמים מסימנים לכך "שהתשואות בשווקים הפיננסים העולמיים עומדות על סף בינוניות". התמחור בשוקי האג"ח והנפילה בתשואה על האג"ח הממשלתיות האמריקאיות ל-10 שנים אל מתחת לרמה של 3% "מבשרות על התשואות בעתיד", כתב גרוס בתחזית ההשקעות שלו לחודש יולי שפורסמה היום באתר האינטרנט של פימקו.



שוקי המניות צפויים גם הם להניב "תשואות חד ספרתיות נמוכות" מכיוון שהם טרם התאימו את עצמם לשיעורי הצמיחה הנמוכים יותר, הקשורים לצמצום המינוף, הגלובליזציה והתגברות הרגולציה, כתב גרוס, העומד בראש קרן פימקו שמנהלת נכסים בהיקף של 1.07 טריליון דולר.



התבססות יתר על חובות הביאה לכך שהכלכלה העולמית נכנסת לתקופה של שינוי בסיסי שאותו מכנה גרוס "הנורמלי החדש". פימקו צופה כי התרחבות הגירעונות התקציביים והידוק הרגולציה הפיננסית צפויים להכביד על הצמיחה בארה"ב ובגוש היורו למשך תקופה של שלוש עד חמש שנים.



"נדמה כי מתוך צמד המילים 'נורמלי חדש' עיקר התהודה היא למילה 'נורמלי' ולא 'חדש' - לפחות עבור כלכלנים ששמותיהם אינם רוביני, ריינהרט, רוגוף או רוזנברג", כתב גרוס. "פשוט נראה שהאות ר' היתה נעלמה מהאלף-בית הפיננסי, וכי המילה 'חדש' אינה קיימת במילונים של המשקיעים ברחבי העולם", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully