וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה: כשלים במנועים של 270 אלף מכוניות

1.7.2010 / 8:13

לטענת יצרנית הרכב היפנית, המנועים בעלי הכשלים עלולים לעצור בזמן נסיעה; כרגע לא ידוע על מכוניות בישראל שיידרשו לתיקון

טויוטה מוטור, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, הודיעה כי ל-270 אלף מכוניות שנמכרו ברחבי העולם – כולל דגמי לקסוס היוקרתיים – יש כשלים במנוע, אך החברה לא הודיעה האם תשיב את המכוניות למוסכים.

יצרנית המכוניות היפנית הודיעה כי המנועים בעלי הכשלים עלולים לעצור בזמן נסיעה. מתוך 270 אלף המכוניות שנמכרו ברחבי העולם, 180 אלף נמכרו מחוץ ליפן.

סוכנות הידיעות קיודו ורשת הטלוויזיה פוג'י דיווחו כי טויוטה הודיעה שתערוך החזרה של המכוניות למוסכים, אך לא הודיעו מהיכן השיגו את המידע. דובר טויוטה, ריריקו טקוצ'י לא הגיב לשאלת סוכנות הידיעות אי.פי האם תבוצע החזרה של המכוניות למוסכים.

טויוטה עובדת בימים אלה על השבת אמון הלקוחות בחברה לאחר שנאלצה להחזיר למוסכים ברחבי העולם למעלה מ-8 מיליון מכוניות מאז חודש אוקטובר, בעקבות הדיווחים על האצה פתאומית של חלק מדגמיה.

הרשויות בארה"ב הטילו על החברה קנס בשווי 16.4 מיליון דולר לאחר שלטענת הרשויות האמריקאיות יצרנית המכוניות הגיבה לאט מידי לדיווחים. טויוטה עדיין עומדת בפני למעלה מ-200 תביעות הקשורות לתאונות.

בשבוע שעבר החזירה טויוטה 17 אלף מכוניות ממותג לקסוס למוסכים לאחר שמבדקים הראו כי דלק עלול להישפך במקרה של התנגשות בצד האחורי של המכונית.

טויוטה ישראל: בשלב זה לא ידעו על מכוניות בישראל שיידרשו לתיקון.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully