וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מעלות: חברת מידרוג מעמידה את מימון עסקת אלבאו-מכתשים בסימן שאלה

ואדים סבידרסקי

1.7.2010 / 12:26

חברת דירוג האשרי מכניסה את דירוגה של כור לרשימת מעקב



מידרוג מכניסה לרשימת מעקב (watch list) את הדירוג a1 של אגרות החוב שהנפיקה חברת האחזקות, . זאת, בהמשך להודעת , החברה הבת בתיק האחזקות של כור, על עסקה מהותית לרכישת מניות מייצרנית חומרי הדברה הגנריים הגדולה בארה"ב, אלבאו, תמורת מיליארד דולר. להודעה יכולות להיות השלכות על המיצוב הפיננסי והעסקי של מכתשים אגן ושל כור.




כלכלני מידרוג מדגישים כי אופן מימון עסקת אלבאו טרם נקבע וכי לא ניתן עדיין לבחון את מלוא השלכותיה על דירוג כור. על כן, הבחינה תיעשה בהתאם להתקדמות העסקה והבנת אופן מימונה. כמו כן, מציינים במידרוג כי השלכות העסקה על דירוג החברה בטווח הזמן הקצר - בינוני יכול שיהיו שליליות או ניטראליות.



כור הינה חברת אחזקות ציבורית העוסקת בהשקעה בחברות הפועלות במגוון תחומים, תוך מיקוד בחברות הפונות לשוק הבינלאומי או חברות בינלאומיות. השקעת הליבה העיקרית של כור כיום הינה מכתשים אגן תעשיות המוחזקת על ידה בשיעור של 44%. מכתשים אגן הינה חברה בינלאומית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים להגנת הצומח והינה היצרן הגנרי המוביל בעולם בתחום זה.



כיום, נסחרות האגרות של כור בתשואה שנתית של 3.2% צמוד למדד המחירים לצרכן ו-5.2% באפיק השקלי. כמו כן, אג"ח החברה מדורגות על ידי חברת דירוג נוספת, מעלות s&p, בדירוג a+.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully