וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי הקישוריות: סלקום מצטרפת ללחצים

צבי זרחיה

5.7.2010 / 8:00

לאחרונה נפגש יו"ר סלקום, עמי אראל, עם מנכ"ל האוצר חיים שני, והציג בפניו את התנגדותה של החברה להפחתת דמי הקישוריות ולהקמתה של חברת סלולר חמישית

חברות הסלולר מגבירות את הלחץ על הממשלה: סלקום שבבעלותו של נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת אי.די.בי, לוחצת על הממשלה ומשרד האוצר נגד הפחתת דמי הקישוריות ונגד הרפורמה בסלולר הכלולה בחוק ההסדרים.

בימים האחרונים נפגש יו"ר סלקום, עמי אראל, עם מנכ"ל האוצר חיים שני, והציג בפניו את התנגדותה של סלקום להפחתת הקישוריות ולהצעות בחוק ההסדרים להקמתה של חברת סלולר חמישית. סלקום מצטרפת ללחצים האגרסיביים שמפעילה באחרונה פרטנר על הממשלה. היום צפוי מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, להיפגש בעניין עם שני. ממשרד האוצר נמסר כי "מנכ"ל האוצר נפגש בתוקף תפקידו עם גורמים שונים, לרבות בתחום הסלולר".

נציגים של חברות הסלולר ביקשו להפגש באחרונה עם מנכ"ל משרד רה"מ, אייל גבאי, ואולם הוא סירב. באחרונה נפגש אבנר עם הממונה על התקציבים באוצר, אודי ניסן. גורמים ממשלתיים אמרו כי אינם זוכרים לחצים אגרסיביים כל כך שהפעילו על הממשלה חברות עסקיות ביחס לרפורמה להגברת התחרות.

פרטנר שכרה לוביסטים, יועצים אסטרטגיים ויועצים מקצועיים למלחמה בהפחתת הקישוריות וברפורמה בסלולר. יו"ר פרטנר, אילן בן-דב, נפגש באחרונה עם שר האוצר יובל שטייניץ. שעיה סגל, דוברם הפרטי של רה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שרה, נשכר כיועץ אסטרטגי של פרטנר ונפגש עם שר התקשורת משה כחלון.

מדסק"ש, בעלת השליטה בסלקום, נמסר: "החברה אינה מתייחסת לסדר יומו של היו"ר". פרטנר סירבה להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully