וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק דיסקונט לא יאריך כהונתו

אתי אפללו

5.7.2010 / 19:54

גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט, לא יאריך את כהונתו ויסיים את תפקידו בינואר 2011. כך הודיע בישיבת דירקטוריון שהתקיימה היום

גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט לא יאריך את כהונתו ויסיים את תפקידו בסוף השנה. בישיבת דירקטוריון שהתקיימה היום הודיע עופר כי החליט לסיים את תפקידו בסוף ינואר 2011 ולא לבקש הארכה נוספת. בשעות אלו מתחילה ישיבה בבנק אליה זומנו כל מנכ"לי חברות הבנות של דיסקונט. על פי הערכות, ישיבה זו קשורה להודעתו של עופר מהיום.

חוזהו של עופר צפוי היה להסתיים השנה, ובתחילת שנת 2010 היו הערכות כי חוזהו יוארך לתקופת כהונה נוספת, זאת לאחר שבסוף השנה הקודמת החליף הבנק את היו"ר - כאשר הבעלים סיימו את כהונתו של יו"ר הבנק שלמה זהר ובמקומו נכנס לתפקיד יוסי בכר.

במכתב ששלח עופר אתמול ליו"ר הדירקטוריון הוא ציין כי "מצאתי לנכון להקדים הודעה זו, כבר עתה, יותר מחצי שנה לפני תום תקופת החוזה, על מנת לאפשר תהליך בחירת מנכ"ל חדש ללא לחץ זמן ובדרך הראויה ביותר".

עופר ציין במכתבו כי "הצטרפתי לבנק בשנת 2001 בעת שהבנק היה שרוי במשבר הגדול ביותר בתולדותיו ונלחם על קיומו מול סערות מבית ומבחוץ. עתה, כעבור כעשר שנים, אני יכול לומר בסיפוק שהבנק עבר בהצלחה רבה הליך מורכב וקשה של שיקום והבראה, התמודד עם משברי הכלכלה, עבר תהליך בנייה מחדש, עבר מהפסדים כבדים לתוצאות הכספיות הטובות בתולדותיו וחזר למקומו הטבעי בקבוצת שלושת הבנקים הגדולים במערכת, ושחקן משמעותי, חדשני ותחרותי".

דירקטוריון הבנק אישר אתמול את המלצת היו"ר, יוסי בכר, להקים ועדת איתור בראשותו של בכר לאיתור מחליף לעופר. בוועדת האיתור יהיו חברים נציגי ציבור ודירקטורים מהבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully