וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות אסיה נסחרות בעליות

רונית דומקה

6.7.2010 / 7:25

הונג קונג עולה ב-0.3%, טוקיו עולה גם היא ב-0.3% לאחר שמוקדם יותר נפלה לשפל של שבעה חודשים,שנחאי מטפסת ב-1.8% וסיאול מוסיפה 1.3% לערכה

בורסות אסיה נסחרות בעליות שערים ומתאוששות מרמתן הנמוכה זה חודש, בהובלת מניות האלקטרוניקה והבנקים. הונג קונג עולה ב-0.3%; טוקיו עולה גם היא ב-0.3% לאחר שמוקדם יותר נפלה לשפל של שבעה חודשים; שנחאי מטפסת ב-1.8%; טייוואן מוסיפה 1.3% לערכנ; סיאול יורדת ב-0.5%; סידני עולה ב-0.4%. מדד MSCI אסיה פסיפיק עולה ב-0.3% לאחר שמוקדם יותר נפל ב-0.9% לרמתו הנמוכה זה חודש.

"שוק הנדל"ן בסין עומד בפני קריסה שתשפיע גם על המגזר הבנקאי במדינה", אמר הכלכלן קנת רוגוף מאוניברסיטת הרווארד, שהיה הכלכלן הראשי של קרן המטבע הבינלאומית (IMF). "ככל שהכלכלה הסינית מתפתחת, ובמיוחד במהירות שבה היא צומחת, יהיו יותר מהמורות בדרך", אמר רוגוף בראיון לערוץ הטלוויזיה של בלומברג בהונג קונג. רוגוף הוסיף כי אף שההתאוששות הכלכלית ברחבי העולם היא איטית מאוד, אין סכנה ממשית לחזרה למיתון.

אתמול דיווחה ממשלת סין כי מכירות הרכב בסין עלו בחודש שעבר ב-10.9% לעומת החודש המקביל בשנה שעברה. מדובר בהאטה לעומת זינוק של 25% במאי. מדד מנהלי הרכש למגזר השירותים בסין ירד ביוני מ-56.4 נקודות ל-55.6 נקודות - הרמה הנמוכה ביותר זה 15 חודשים, לפי HSBC ומרקיט אקונומיקס.

מניות האלקטרוניקה והבנקים מובילות את העליות. מניית היטאצ'י עולה ב-3.1%; מניית פנסוניק מתחזקת ב-1.3%; מניית לנובו קופצת ב-4.3%; מניית סומיטומו מיצוי עולה ב-2.3%; מניית מיצובישי UFJ עולה ב-2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully