וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף ימי הורביץ בטבע?

רוני לינדר-גנץ ויורם גביזון

6.7.2010 / 11:40

חברת טבע הודיעה כי תבצע שינויים ארגוניים, במסגרתם, יפרוש חיים הורביץ, בנו של היו"ר לשעבר אלי הורביץ, מתפקידו כסמנכ"ל הקבוצה הבינלאומית, ויועבר לתפקיד אחר

חברת טבע מבצעת שינוי ארגוני החל מהיום: טבע תחולק ל-4 חטיבות גיאוגרפיות כשכל חטיבה תהיה אחראית על המכירות של כל המוצרים, כולל התרופות המקוריות קופקסון ואזילקט, באותו אזור.

ינאי מסביר במכתב לעובדים שהמבנה החדש נועד לשרת את סדרי העדיפויות האסטרטגיים של החברה ולמקסם את היתרונות האסטרטגיים של החברה ולמצב אותה בדרך האופטימלית. כחלק מהשינויים יפרוש חיים הורביץ, סמנכ"ל הקבוצה הבינלאומית של טבע ובנו של אלי הורביץ, היו"ר לשעבר. ינאי ציין שהורביץ יקודם לתפקיד חדש והודה לו על שהוביל את הקבוצה הבינלאומית ממכירות של 275 מיליון דולר ב-2002 למכירות של 2 מיליארד דולר ב-2009.

חטיבת האמריקות אותה יוביל ביל מארת', מנכ"ל טבע צפון אמריקה כיום, תכלול את ארה"ב, קנדה ואמריקה הלטינית. חטיבת אירופה אותה שבראשה ימשיך לעמוד ג'ררד ון אודייק תכלול את מדינות האיחוד האירופי. חטיבת מזרח אירופה ומדינות מזרח אירופה שלא כלולות באיחוד האירופי כמו רוסיה, קרואטיה וכן את מדינות המזרח התיכון, אפריקה ישראל וטורקיה ובראשה יעמוד אלן אוברמן שידווח ישירות לשלמה ינאי מנכ"ל טבע.

ינאי יעמוד לפי שעה בראש חטיבת אסיה כולל יפן, סין הודו. סוזנה נחום זילברברג תוביל את הפעילות בסין הודו ודרום מזרח אסיה ואילו ציפי עוזר ערמון תעמוד בראש פעילותה של טבע ביפן ושתיהן תדווחנה ישירות לינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully