וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן איגל: בגדים או מוצרי ניקוי?

גלעד גרוסמן

6.7.2010 / 14:30

חברת פרומט, המשווקת תכשירי ניקוי תחת הסימן AMERICAN EAGLE, הגישה התנגדות לבקשת רישום סימן מסחר דומה של חברת האופנה האמריקאית שתגיע בקרוב לישראל

חברת ש.א. פרומט סחר ושרותים, המשווקת ומפיצה מוצרים ואביזרים לרכב, הגישה לפני כשבוע ללשכת סימני המסחר בירושלים התנגדות לבקשה לרישום סימן מסחר AMERICAN EAGLE חברת האופנה האמריקאית שתכנס בקרוב לשוק הישראלי.

פרומט הינה הבעלים של סימני מסחר רשומים בישראל עבור הסימן AMERICAN EAGLE בקשר לתכשירי ניקוי, צחצוח, מריקה ושפשוף. במסגרת הודעת ההתנגדות, טענה פרומט, באמצעות עורכי הדין אבי אורדו ויפה אלישקוב ממשרד ש. הורוביץ, כי יש בסימן המבוקש לרישום דמיון של ממש לסימניה הרשומים, וכי יש בו להעלות חשש להטעיית הצרכן.

פרומט טוענת כי החברה האמריקאית, שלה כ-950 חנויות בארה"ב וקנדה, עשויה ליהנות מהמוניטין שנצבר על-ידי פרומט לסימן AMERICAN EAGLE בישראל בקשר למוצריה. בבקשה נכתב כי מוצרי החברה נמכרים באלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ, באמצעות הרשתות אוטו דיפו, אייס, הום סנטר ושופרסל, וכן במוסכים ותחנות דלק, בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים בשנה. לטענתם, הסימן המבוקש עלול לפגוע במוניטין של פרומט ולדלל את זכויותיה בסימניה הרשומים.

פרומט ביקשה מלשכת סימני המסחר ארכה להגשת הודעת התנגדות מפורטת מטעמה. לאחר מכן, אם חברת האופנה תרצה לחלוק על ההתנגדות, יהיה עליה להגיש ללשכת סימני המסחר הודעה שכנגד מטעמה.

"אמריקן איגל" הודיעה בשבוע שעבר על כוונתה לפתוח שורה של חנויות בישראל, לאחר שחתמה הסכם עם פוקס על ייבוא בגדי המותגים American Eagle Outfitters ו- aerie.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully