וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת הביטחון נגד שטייניץ: מוביל לקריסה

מוטי בסוק

6.7.2010 / 19:37

בכירים במערכת הביטחון אומרים כי "האוצר מבשל נתונים בצורה שנוחה לו. ההתלהמות תוביל לקריסה". במערכת הביטחון מציינים כי לא ביקשו תוספת, אלא את המשך יישום התקציב כפי שנקבע על ידי ועדת ברודט

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: דורון שטיין)

בכירים במערכת הביטחון תקפו היום (שלישי) את התנהלותו של משרד האוצר בעניין תקציב הביטחון. "צר לנו על כך שהאוצר ממשיך לנהוג בחוסר שקיפות כלפי הממשלה, התקשורת והציבור, בכך שהוא 'מבשל' את הנתונים בצורה שנוחה לו", אמרו הבכירים והוסיפו, "האוצר מסתיר את הנתונים המלאים והאמיתיים מהממשלה והציבור. ה'גידול' בתקציב הביטחון בעשור האחרון הוא הנמוך ביותר מבין תקציבי הממשלה הגדולים, ובכללם החינוך וביטחון הפנים".

הבכירים התייחסו לדברי שר האוצר, יובל שטייניץ, והממונה על התקציבים באוצר, אודי ניסן, במסיבת העיתונאים היום.

לדברי הבכירים, "מסיבת העיתונאים של משרד האוצר מאשרת את העובדה כי בניגוד להדלפות האוצר בשבועות האחרונים, מערכת הביטחון לא ביקשה תוספות תקציביות, אלא אך ורק את המשך יישום התקציב כפי שנקבע על ידי ועדת ברודט ואושר על ידי הממשלה והקבינט הביטחוני".

הבכירים ציינו כי "שר האוצר, אמר בעת כהונתו כיו"ר ועדת חוץ וביטחון כי מדינת ישראל תעמוד בעשור הקרוב בפני אתגרים ביטחוניים עצומים המחייבים הקצאת משאבים נוספים להתעצמות צבאית ומודיעינית כבר מהיום. ההתלהמות הפופוליסטית כנגד תקציב הביטחון תוביל לבסוף לקריסה".

במערכת הביטחון קראו לאוצר לא לפגוע ביישום תוכנית ההתעצמות הרב שנתית של מערכת הביטחון כפי שקבעה ועדת ברודט לאור לקחי מלחמת לבנון השנייה, ואושרה על ידי הממשלה והקבינט המדיני ביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully