וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס חדש לישראייר: האיירבס A320

אלון שן

7.7.2010 / 12:00

המטוס יבצע טיסות ליעדיה הבינלאומיים של החברה ולאילת. זוהי הפעם הראשונה לאחר שנים ארוכות שחברת תעופה ישראלית רוכשת מטוס איירבס

חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (רביעי) כי היא מצטיידת במטוס איירבס (AirBus) חדש מדגם A320 אשר מתוכנן לנחות בסוף השבוע הקרוב. המטוס יבצע טיסות ליעדיה הבינלאומיים של ישראייר ולאילת. זוהי הפעם הראשונה שחברת תעופה ישראלית רוכשת מטוס איירבס, לאחר שנים ארוכות בהן היו ישראל ויפן המדינות היחידות בעולם אשר טרם רכשו את מטוסי החברה.

איירבס, יצרנית המטוסים הגדולה בעולם, נוסדה בשנת 1970 על ידי ממשלות צרפת וגרמניה, ונחשבת למובילה עולמית בתחום התעופה. מאז הקמתה סיפקה איירבס מעל 5,800 מטוסים ל- 328 חברות תעופה ברחבי העולם ובשלב זה מטפלת ביותר מ- 9,500 הזמנות מטוסים ל- 316 חברות תעופה שונות. במהלך שנת 2009 סיפקה איירבס 498 מטוסים מתוצרתה. איירבס מעסיקה 57,000 עובדים באירופה, עם צבר הזמנות של מעל 436 מיליארד דולר ל-12 דגמי מטוסיה.

עופר גרין, מנכ"ל ישראייר, אמר: "קבלת המטוס החדש מסמלת אתתחילתו של עידן חדש בפעילותה הבינלאומית של ישראייר כמוביל סדיר נקוב לשורה של יעדים באירופה ולאילת. המטוס החדש מדגם איירבס A320, הוא הדגם הנמכר ביותר בתעופה העולמית ומבחינה תפעולית הוא מאופיין ברמת נוחות ויעילות גבוהים, אשר יקנו ללקוח הישראלי חווית טיסה יחודית, נוחה ובטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully