וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרים בחברת אשטרום

עמית בן-ארויה

7.7.2010 / 18:40

בכירים בחברה נעצרו בחשד להוצאות חשבוניות פיקטיביות בסך 15 מיליון שקל. מחקירת רשות המסים עולה כי אשטרום ביצעה עסקות פיקטיביות עם פועלי החברה בדרום

בכירים בחברת אשטרום הנדסה ובנייה, מחברות הבנייה הגדולות בישראל, נעצרו בחשד להוצאות חשבוניות פיקטיביות בסך 15 מיליון שקל. בין העצורים מנכ"ל החברה, אליהו מינג'רסקי (53), מנהל אזור הדרום בחברה, אבי לאון (63) ומנהל אתר מלון בראשית של החברה, רונן יוספזון (43).

החקירה מתמקדת בחברת נחל תשתיות, שלפי החשד מכרה חשבוניות פיקטיביות ב-40 מיליון שקל. מהחקירה עולה כי החשבוניות הוצאו לחברות בנייה שונות ובהן גם לאשטרום עבור עבודות שהחברה מבצעת בדרום.

מרשות המסים נמסר כי בחקירתם מסרו החשודים שהפועלים עבורם הוצאות החשבוניות הם אכן פועלי אשטרום שמשלמת להם משכורות. "מנכ"ל החברה לא ידע לפרט את אמיתות העסקות הרשומות בחשבוניות שהוצאו על ידי חברת נחל תשתיות לחברת אשטרום", נכתב בהודעת הרשות.

יתרה מזו, נטען, ליאון לא ידע לפרט מול מי נחתמו הסכמי העבודה, אף על פי שלדבריו הוא זה שחותם על הסכמי העבודה מול קבלני המשנה.

במסגרת החיפוש שנערך אתמול במשרדי חברת אשטרום נמצא קובץ מסמכים שכתב מנהל אתר מלון בראשית, המעלה חשד ממשי לשיבוש הליכי חקירה. בית משפט השלום בירושלים שיחרר היום את החשודים בתנאים מגבילים.

החקירה מתנהלת בחקירות מכס ומע"מ ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully