וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבחון ביסודיות את טענות חברות הסלולר"

אמיתי זיו

8.7.2010 / 13:40

משרד התקשורת יבחן את טענות חברות הסלולר המתנגדות להפחתה בדמי הקישוריות: כחלון: "כשם שאנו מבקשים מן החברות לפעול בצורה מקצועית, כך אני מצפה גם מאיתנו"

NERA, חברת הייעוץ הכלכלי של משרד התקשורת לעניין הקישוריות, ביקשה הבוקר משר התקשורת משה כחלון, פרק זמן של שלושה שבועות על מנת לבחון את טענות חברות הסלולר באשר להורדת דמי הקישוריות.

אתמול ושלשום התקיימו הדיונים של נציגי משרד התקשורת ו- NERA עם נציגי כל ארבע חברות הסלולר: מירס, פלאפון, סלקום ופרטנר. חברות הסלולר טענו, בין היתר, לטעויות חישוב שנפלו בעבודת NERA וכן היו להן השגות על המודל הכלכלי בו השתמשה החברה. אנשי NERA רשמו לפניהם את ההערות וכעת ידונו במשך שלושה שבועות, וככל הנראה יגיעו למספר חדש. דמי הקישוריות עליהם המליצה NERA במקור עומדים על 4.14 אגורות לדקה וחברות הסלולר הראו חישובים שונים שמביאים את הקישוריות לערכים אחרים - בטווח של 19-7 אגורות לדקה.

השר כחלון ביקש למסור: "נאה דורש נאה מקיים, וכשם שאנו מבקשים מן החברות לפעול בצורה מקצועית, כך אני מצפה גם מאיתנו. מבחינתי, ראוי לבחון ביסודיות את כל הטענות שהעלו החברות הסלולאריות בשימוע ולתת התייחסות אליהן. בכל פעולה שאנו נוקטים עלינו להביא בחשבון את טובת הצרכן, ולשמור על עקרון התחרותיות. כאמור, אני סבור כי על הצרכן לשלם בדיוק עבור מה שהוא צורך, ועל החברות לגבות בדיוק את מה שמגיע להן - לא אגורה יותר, ולא שקל פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully