וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה ברשות התעופה האזרחית

זוהר בלומנקרנץ

11.7.2010 / 21:53

עובדי הרשות יפתחו בשביתה כללית במחאה על מהלך חד צדדי של ההנהלה להעברתם למשרדים חדשים מחוץ לנתב"ג. השביתה תיפגע בטיסות שכר, פרויקטים של תע"א ובחניכי טיס אזרחיים

עובדי רשות התעופה האזרחית (רת"א) יפתחו ממחר (שני) בשביתה כללית במחאה על מהלך חד צדדי של ההנהלה להעברתם למשרדים חדשים מחוץ לנתב"ג, בלא שנענו תנאיהם למעבר. השביתה תיפגע בטיסות שכר חדשות; פרויקטים של התעשיה האווירית (תע"א); חניכי טייס אזרחיים וטייסים פרטים - כך נודע ל-TheMarker.

"הגיעו היום (ראשון) בבוקר משאיות כדי להתחיל ולפנות את הציוד. לא נעבור למשרדים החדשים בקרית התעופה (איירפורט סיטי) מחוץ לנתב"ג. אנו דורשים פתרון לסוגיות אשר במחלוקת עם ההנהלה, הממונה על השכר במשרד האוצר ונציבות שרות המדינה, כמו בנושא פערי שכר בין העובדים, תלושי אוכל, בדיקות קרינה, רעש וזיהום אוויר במתחם החדש", כך אמרו הבוקר ל-TheMarker בנציגות העובדים.

על פי התכנון המקורי היו אמורים כ-120 עובדי רת"א, לעבור מה-1 ביולי מנתב"ג למשרדים חדשים באיירפורט סיטי, מחוץ לשטח שדה התעופה. אולם בהוראת הוועד סירבו העובדים להתפנות והעבירו באמצעות דורון קרני, המזכיר הארצי בהסתדרות עובדי המדינה, לאלישע שחף, סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התחבורה, שורת תנאים בכתב למימוש המעבר.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין נציגי כל הצדדים בירושלים, אך לא הושג עדיין סיכום, אף על פי שההנהלה קבעה את ה-14 ביולי כמועד החדש למעבר מנתב"ג למתחם החדש מחוצה לו. באסיפת עובדים שהתקיימה לאחר הפגישה הבהירה הנציגות לעובדים, כי בלא שיימלאו דרישותיהם - לא יעזבו את המשרדים ולא יעברו למתקן החדש באיירפורט סיטי.

ועד העובדים, בגיבויה של הסתדרות עובדי המדינה, דורש בין היתר, לקבל את הקריטריונים לקביעת גודל החדרים, שנקבעו על ידי מינהל הדיור הממשלתי. לפיהם - כך לטענת הנהלת רת"א - נקבע גודל החדרים במתחם החדש.

עוד דורשת הנציגות פתרונות לסוגיות: פערי השכר בין עובדי רת"א השונים; תלושי המזון בתנאים שלא יפחתו מאלה הנהוגים כיום וחתימה על הסכם קיבוצי לכלל עובדי רת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully