וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בבורסה ננעל בעליות

ואדים סבידרסקי

12.7.2010 / 16:35

מדד ת"א 25 עלה ב-0.4% ונסגר ברמה של 1,111 נקודות, ומדד ת"א 100 שהוסיף 0.5%, נסגר ברמה של 1,031 נקודות. מדד מניות הבנקים השיל 0.9% ומדד מניות הנדל"ן עלה ב-0.8%

המסחר בתל אביב ננעל בעליות שערים לאחר שלאורך היום התנהל ביציבות עם נטייה לירידות קלות. המשקיעים ממתינים לפתיחת שבוע המסחר בארה"ב לאחר שבסוף השבוע נרשמו עליות שערים בשווקים הגלובליים והשבוע ננעל במגמה חיובית.

מדד תל אביב 25 עלה ב-0.4% ונסגר ברמה של 1,111 נקודות, ומדד תל אביב 100 שהוסיף 0.5%, נסגר ברמה של 1,031 נקודות. מדד מניות הבנקים השיל 0.9% ומדד מניות הנדל"ן עלה ב-0.8% בהובלת מניית אפריקה. מחזורי המסחר נותרו ברמות הנמוכות ביחס לממוצע השנתי והסתכמו בכ-1.2 מיליארד שקל. החוזים העתידיים על המדדים המובילים בארה"ב מצביעים של פתיחת שבוע המסחר יציבה עם ירידות עד 0.15%.

בזירת המקרו האמריקאית צפויה היום רגיעה ללא פירסום נתונים מהותיים כאשר המשקיעים ימתינו לפתיחת עונת הדו"חות לרבעון השני השבוע בוול סטריט. היום, על פי המסורת הבלתי רשמית, תפתח, אלקואה, ענקית האלומיניום האמריקאית, את עונת הדו"חות הרבעוניים. ביום שלישי תדווח ענקית השבבים אינטל במקביל לפירסום נתוני הגירעון במאזן הסחר של ארה"ב לחודש מאי. לפי הערכות האנליסטים, הגירעון האמריקאי עמד בחודש מאי על 39.5 מיליארד דולר. גם תקציב האוצר האמריקאי לחודש יוני יפורסם באותו היום.

ביום רביעי יפורסמו נתוני המכירות הקמעוניות של ארה"ב לחודש יוני. לפי ההערכות, המכירות ירדו ב-0.2% בחודש שעבר. באותו היום יפורסמו גם נתוני מחירי היבוא והיצוא ליוני, נתוני המלאים העסקיים, הנתונים השבועיים הנוגעים למלאי הנפט בארה"ב ופרוטוקול וועדת השוק הפתוח של הפדרל ריזרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully