וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באילת אומרים תודה לחרם על טורקיה

עירית רוזנבלום

13.7.2010 / 16:26

בעקבות המתיחות עם טורקיה 65% מהוועדים יישלחו את העובדים לנפוש באילת. 20% מהוועדים בחרו לשלוח את העובדים לנופש באזור ים המלח; היתר יבלו בטבריה ובצפון

ועדי העובדים ומנהלי רווחה ממקומות עבודה רבים יוציאו במהלך הקיץ כמות שיא של 700 אלף עובדים ובני משפחתם לנופשים בארץ. זאת בנוסף ל-400 אלף עובדים שיוציאו הוועדים לנופשים בחו"ל. פעילות הוועדים בתחום התיירות מציגה השנה גידול מרשים של 25% לעומת פעילותם אשתקד.

חברת ועדים המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית של ועדי העובדים בישראל מפרסמת היום את סקר המגמות שלה ליעדי הנופש הפופולריים, אליהם יצאו העובדים השנה בארץ, ממנו עולה כי אילת ממשיכה להוביל כיעד הנופש הפופולרי ביותר על העובדים בישראל.

65% מוועדי העובדים ציינו כי יוציאו הקיץ עובדים לנפוש בעיר הדרומית. במקום השני בפער ניכר בחרו 20% מהוועדים לשלוח את העובדים לנפוש באזור ים המלח, במקום השלישי ניצבים טבריה ואיזור הצפון. 15% מהוועדים בחרו בהם כיעד לנופש. ובמקום האחרון בחרו 5% את תל אביב והמרכז כיעד הנופש שלהם לקיץ השנה.

הנחות גדולות


יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים מציין כי היקף הנופש המאורגן בישראל נאמד ביותר מ-2 מיליארד שקל ובנוסף מוציאים הוועדים והעובדים סכום הנאמד ביותר מ-500 מיליון שקל על שירותים נלווים כגון: טיולים, בידור, קניות ומזון.

במקומות העבודה הגדולים כגון הבנקים, תעשיה אווירית חברת חשמל ואחרים, מעוגן תקציב הנופש של העובדים בהסכם העבודה וממומן ברובו על ידי המעסיק.

אלוש מציין כי חרם התיירות על טורקיה הביא לגידול של 20% בנופש המאורגן בישראל כשהנהנית העיקרית מכך היא אילת. מלונאים רבים בעיר התאימו את עלויות הנופש בבתי המלון בעיר לתקציבי הנופש של ועדי העובדים ובכך אפשרו להפנות חלק מהפעילות אליהם. גם אל על, שצי המטוסים הקטנים שלה התפנה מהקו לטורקיה, קראה את המפה ותחל להטיס במטוסים אלו נופשים לאילת.

לפי בדיקת חברת ועדים עולה כי ועדי העובדים ומנהלי רווחה ארגוניים נהנים מהנחה גדולה של עד 35% על כל שירותי התיירות והנופש הנרכשים באמצעותם, בהתאם להיקף פעילותם ובנוסף מתגמלים אותם בשדרוגים בסוגי האירוח בבתי מלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully