וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית מודיעין אומרת לא להמראות הליליות

זוהר בלומנקרנץ

14.7.2010 / 12:15

העירייה תגיש עתירה לבג"ץ נגד מעבר מטוסים בשעות הלילה מעל העיר. "הטיסות מעל העיר מודיעין נעשות לא רק מתי שהדבר הכרחי ואף בניגוד לקבוע בדין"

הנהלת עיריית מודיעין החליטה להגיש עתירה לבג"ץ נגד מעבר מטוסים בשעות הלילה מעל העיר, ושכרה את שירותיו של ראש מינהל התעופה האזרחית לשעבר, עו"ד אבנר (נרי) ירקוני.

לטענת העירייה "מדובר בהפרה בוטה של כל התהליך שהחל מאז הבג"ץ הקודם, אז הצהירו רשות התעופה האזרחית (רת"א) ורשות שדות התעופה (רש"ת) בהודעה המשלימה בפני בית המשפט העליון, כי 'התהליך יפעל בשעות הצהריים בלבד, כתלות בכיוון הרוחות וכי מדובר בכ-30 נחיתות בימי חול וכ-20 נחיתות בסוף השבוע. התהליך ישמש לתקופה זמנית עד להשלמת ביצועו של תכנון קבע להשלמת חידושו של מסלול 30'".

עו"ד ירקוני יצטרף לצוות המשפטי הכולל את היועצת המשפטית של עיריית מודיעין, עו"ד דנה חפץ-טכלר; ועו"ד עינב ליבנה מהלשכה המשפטית וכן עורכי הדין אייל ממו ואבי פורטן, ממשרד עו"ד אגמון.

ירקוני אמר ל-TheMarker: "הטיסות מעל העיר מודיעין נעשות לא רק מתי שהדבר הכרחי ואף בניגוד לקבוע בדין. כדרכי בתחום זה - לא תיטען כל טענה משפטית שיהא בה כדי לפגוע בבטיחות הטיסה בכלל ובקצב שיפוץ מסלולי נתב"ג בפרט. אם צריכות אכן להתבצע טיסות מעל מודיעין - הן תהיינה כדת וכדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully