וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר לא מזכה בעלי אייפון כבר 3 חודשים

רותי לוי

14.7.2010 / 14:15

החברה מציעה חבילות אייפון אשר מבטיחות החזר כספי עד גובה עלות המכשיר למשך 36 חודשי חיוב. עקב תקלה טכנית, לקוחות הבחינו כי החברה אינה מזכה את מכשירם

עקב תקלה טכנית, חברת הסלולר פרטנר אינה מזכה על מכשירי האייפון שרכשו, בהיקפים של עשרות שקלים לחודש. מספר לקוחות הבחינו בחיוב גדול בחשבונם ודיווחו ל-TheMarker כי פנו לחברה מספר פעמים בעניין. נציג השירות, לדבריהם, הסביר שתקלה טכנית במחשבי החברה מונעת את הזיכוי על כל מכשירי האייפון הפעילים ברשת, והוא יוסדר רטרואקטיבית במועד החיוב הקרוב.

פרטנר מציעה חבילות אייפון הכוללות דקות, הודעות SMS וחבילת גלישה, תחת השם "חבילת iPhone פשוט משתלם".

במסגרת חבילות אלה, היא מבטיחה החזר כספי עד גובה עלות המכשיר למשך 36 חודשי החיוב. ההחזר נע בין 162-67 שקל בחודש בהתאם למכשיר האייפון שנרכש (8, 16 או 32 ג'יגה-ביט). במסגרת תוכנית אחרת, בשם "התעריף הקבוע" משלמים הלקוחות לחברה דמי מנוי ותעריף קבוע לדקת שיחה - החזר חודשי של 99-81.3 שקל מובטח ללקוחות שחשבונם יעלה על 249 שקל. כל ההחזרים הללו לא התקבלו בשלושת החודשים האחרונים.

אחד הלקוחות מספר: "מדובר בעיכוב של שלושה חודשים בהחזר הכספי וזה ממש לא בסדר. אני מאמין שיש אנשים שלא שמו לב שלא זוכו בכסף האמור ואף אחד לא יידע אותם. אני מתקשר לחברה מדי חודש בשלושת החודשים האחרונים, ובכל פעם נאמר לי שאראה את הזיכוי בחשבונית הקרובה". בשיחתו האחרונה עם נציג השירות הטלפוני של פרטנר ביום שני האחרון, דיווח לו הנציג שהבעיה אכן נמשכה ונפתרה בדיוק ביום שלפני, אך מועד החיוב טרם הגיע בכדי לאשש את ההבטחה.

מחברת פרטנר נמסר בתגובה כי "למספר מצומצם מאוד של לקוחות לא עודכנה בחשבונית הטבת ההחזר הכספי עקב תקלה טכנית. החברה פעלה באופן מיידי עם היודע הדבר. הלקוחות זוכו רטרואקטיבית ובחשבונית הקרובה יוכלו להיווכח בזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully