וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בת"א ננעל בירידות

ליאור זנו

14.7.2010 / 16:31

מדד תל אביב 25 ירד ב-1% וחתם ברמה של 1,105 נקודות, תל אביב 100 איבד 0.8% ל-1,028 נקודות, מדד הבנקים נחלש ב-1.5% ומדד מניות הנדל"ן ירד ב-1.4%

יום המסחר בתל אביב שנפתח בעליות, נחתם בירידות בעקבות בורסות אירופה. מדד תל אביב 25 ירד ב-1% וחתם ברמה של 1,105 נקודות, תל אביב 100 איבד 0.8% ל-1,028 נקודות, מדד הבנקים נחלש ב-1.5% ומדד מניות הנדל"ן ירד ב-1.4%. מחזורי המסחר הסתכמו ב-1.3 מיליארד שקל - סכום גבוה יחסית לעומת הממוצע של יולי עד כה, שעומד על 1.08 מיליארד שקל.

סמוך לסגירת המסחר, הורו החוזים העתידיים על המדדים המובילים בארה"ב על פתיחת מסחר חיובית נוספת של עד 0.7% ועל המשך הסנטימנט החיובי, זה היום השביעי ברציפות. האופטימיות נובעת מפתיחה מעודדת של עונת הדו"חות, לאחר שאינטל פירסמה אמש דו"חות אשר היכו את ציפיות המשקיעים.

מחר צפוי להתפרסם מדד המחירים לצרכן. "אנו בישורת האחרונה לקראת גל העלאות ריבית על ידי בנק ישראל", אמר אתמול גילי כהן, מנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות אקסלנס, בכנס סוכני הביטוח של "עדיף". לדברי כהן, בסביבת הריביות העולה "יהיה קשה לשמור על הערך הריאלי של הכסף".

"יחס הלימות ההון הממוצע במערכת הבנקאית, לאחר שמופעלת עליו השפעת הזעזועים השונים שנבחנו, נותר מעל המינימום הנדרש" - זוהי מסקנת בנק ישראל ממבחני הקיצור שערך ואשר מטרתן לבדוק עד כמה עמיד הבנק בפני זעזועים. מדובר באחד הפרמטרים העיקריים המעידים על איתנותו של הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully